معرفی کوتاه دوربین

زیبایی موجود در لحظه های زودگذر را با دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 که از تکنولوژی تصویر قدرتمند نیکون بهره مند است ثبت کنید. چه قصد عکاسی از لحظه های ثابت را دارید، و یا می خواهید به صورت time-lapse فیلم‌برداری کنید، چه بخواهید بازی سایه ها را در یک ظهر آفتابی در فریم خود قرار دهید و یا از زوایای خاصی که بیننده را به وجد می آورد فیلم‌برداری کنید، دوربین D5600 شما را به مقصودتان خواهد رساند.

حسگر و پردازنده

 وقتی از آن دسته عکاسانی باشید که چیزهایی را می بینند که شاید از چشم دیگران مخفی است، مطمئنا کیفیت برایتان اهمیت زیادی خواهد داشت. نمایندگی شرکت نیکون D5600 از یک حسگر بزرگ ۲۴٫۲ مگاپیکسلی DX-format برخوردار است که می تواند تصاویر را با بافت عالی و جزییات بسیار دقیق و تفکیک شده ثبت کند.

دوربین عکاسی نیکون D5600، مجهز به حسگر CMOS و کیفیت تصویر موثر ۲۴.۲ مگاپیکسلی است. قدرت سینک با فلاش ۱/۲۰۰ ثانیه است که از این جهت مزیتی نسبت به مدل پایین تر از خود D5500 ندارد.

فوکوس دوربین نیکون D5600

 همچنین D5600 دارای سیستم فوکوس خودکار ۳۹ نقطه ای است و برای این کار از حسگر Multi-CAM 4800DX استفاده می کند. این دوربین عکاسی با کیفیت Full HD، با بیشترین رزولوشن ۱۹۲۰X1080 پیکسل و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند. دوربین عکاسی نیکون D5600 دارای یک میکروفون استریوی داخلی نیز می باشد و امکان اتصال میکروفون خارجی به آن نیز وجود دارد.اگر خودتان آدم تیزی باشید، حتما به یک دوربین سریع نیاز دارید تا از شکار لحظه ها جا نمانید! چه در محل واقعه باشید یا بخواهید از فاصله عکاسی کنید، سیستم بسیار دقیق فوکوس خودکار در D5600، روی سوژه مورد نظر قفل خواهد شد و آن را در فوکوس نگه می دارد.  در حالت Live View نیز سیستم فوکوس خودکار دوربین با تشخیص کنتراست، سوژه را برای شما دنبال خواهد کرد. علاوه بر این زمانی که به عکاسی پیاپی نیاز داشته باشید، این دوربین آن را با سرعت ۵ فریم بر ثانیه و با دقت بسیار بالا انجام می دهد.

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600

هنگام کار در نمای زنده ، برای عکسبرداری از فیلم یا فیلم ، از یک سیستم AF متمرکز برای دستیابی دقیق به فوکوس استفاده می شود و می تواند در حالت سروو مداوم و تمام وقت کار کند تا با کار با سوژه های متحرک بهتر سازگار باشد. علاوه بر این ، چهار حالت AF-area هنگام کار در نمای زنده در دسترس هستند: AF با اولویت چهره ، AF با منطقه گسترده ، AF با منطقه عادی و AF با ردیابی موضوع.

فیلمبرداری دوربین نیکون D5600

 با دوربین D5600 می توانید به صورت FULL HD و بسیار روان و با جزییات عالی فیلم‌برداری کنید و فیلم هایتان را با سرافرازی تمام به اشتراک بگذارید! در حالت D-Movie ضبط فیلم با نرخ فریم هایی تا ۵۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه ممکن خواهد بود. فوکوس خودکار نیز در حالت Live View سوژه ها را حتی در حرکت سریع واضح نگه می دارد.

ضبط فیلم Full HD 1920 x 1080p با فرمت های ۶۰ ، ۳۰ ، ۲۵ و ۲۴ فریم در ثانیه و همچنین HD 720p و SD 480p با نرخ فریم چندگانه ، با فرمت MPEG-4 AVC / H.264 پشتیبانی می شود. در طول ضبط ، می توان از فوکوس خودکار تمام وقت ، با قابلیت تشخیص چهره و ردیابی سوژه ، برای وضوح اطمینان با انواع متنوعی استفاده کرد.

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600

کیفیت تصویر گرفته شده همراه با عکس

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600

با محدوده ایزو ۱۰۰-۲۵۶۰۰ و حساسیت ایزو گسترش یافته ۶۴۰۰ در حالت عکاسی منظره در شب، مطمئن خواهید بود که از پس عکاسی در صحنه های کم نور یا موقعیت هایی که نورپردازی دشوار است بر خواهید آمد. موتور پردازش تصویر EXPEED 4 عملکردی بی نظیر در کاهش نویز، حتی در ایزوهای بالا دارد. طیف گسترده ای از لنزهای NIKKOR نیز قابل استفاده بر روی این دوربین هستند تا بتوانید تصاویری با پس زمینه های محو زیبا و کنتراست عالی ثبت کنید.قابلیت تفکیک پذیری حسگر (رزولوشن) با ۲۴.۲ میلیون پیکسل موثر و پشتیبانی از محدوده وسیع حساسیت ها بین ISO 100–۲۵۶۰۰، امکان ثبت تصویری با کیفیت بالا را مهیا می سازد.

دوربین عکاسی نیکون Nikon D5600 دارای حساسیت تصویر موثر ۲۴.۲ مگاپیکسلی است. این دوربین عکاسی مجهز به حسگر قطع متوسط فرمت DX نیکون است که فاقد هر گونه فیلتر پایین گذر اپتیکی است. این ویژگی به ثبت تصاویر با کیفیت، با استفاده از ویژگی های فوق العاده لنزهای NIKKOR کمک می کند.

عکس های نیکون D5600 این ویژگی را دارد که در سه اندازه بزرگ، متوسط و کوچک با رزولوشن های ۶۰۰۰x 4000، ۴۴۹۶ x 3000 2992 x 2000 ذخیره شود. این دوربین عکاسی دارای یک شیار کارت حافظه SD است که از کارت های (SD، SDHC (UHS-Iو (SDXC (UHS-I پشتیبانی می کند. وزن این دوربین عکاسی بدون احتساب باتری، کارت حافظه و درپوش بدنه ۴۶۵ گرم می باشد.

طراحی بدنه دوربین نیکون D5600

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300

 دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 دنیا را به همان شکلی که شما می بینید خواهد دید، حتی اگر نگاه شما از زاویه ای کاملاً متفاوت باشد! می توانید صفحه نمایش لمسی و بزرگ ۳٫۲ اینچی این \ را به آسانی در تمام زوایا بچرخانید تا در هر موقعیتی آنگونه که می خواهید عکاسی کنید. دوربین در هر فاصله ای، چه بالا و چه پایین قرار گرفته باشد، تصویری که می بینید واضح خواهد بود. درست مانند گوشی هوشمند، با ضربه لمسی روی صفحه نمایش هم فوکوس کنید و هم عکس بگیرید. علاوه بر این می توانید در حین عکاسی با چشمی، بجای استفاده از دکمه های فیزیکی، تنظیمات دیافراگم و حساسیت اتوماتیک و تنظیمات دیگر را روی صفحه نمایش لمسی این دوربین انجام دهید. هم چنین مرور عکس ها روی این صفحه نمایش لمسی بسیار راحت و سریع است.

با وجود LCD لمسی شما توانایی این را دارید تا در حین بازبینی عکس ها آن ها را برش داده و روتوش کنید و سپس با استفاده از Bluetooth دوربین عکاسی، عکس ها را به دستگاه های هوشمند خود با سرعت بیشتری انتقال دهید. انتقال عکس ها حتی با خاموش شدن LCD هم ادامه پیدا می کند. از مزیت های D5600 این است که علاوه بر Wifi به فناوری Bluetooth هم مجهز شده است.

اتصال وایرلس دوربین نیکون D5600

سازگاری این دوربین با لنزهای NIKKOR توانایی های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد و نرم افزار SnapBridge نیکون نیز امکان همگام سازی آنی عکس ها بین دوربین و دستگاه هوشمندتان را از طریق ارتباط بلوتوس بوجود می آورد و یا می توانید فیلم ها را هر وقت که بخواهید به راحتی از طریق آن انتقال بدهید.

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300

انتقال تصاویر حتی در زمانی که دوربین خاموش شده باشد نیز ادامه می یابد. همچنین نرم افزار کاربردی SnapBridge امکان آپلود خودکار تصاویر به فضای تصویری نیکون (NIKON IMAGE SPACE) را نیز مهیا می سازد. به علاوه از طریق سیستم Wi-Fi داخلی دوربین نیز می توان به صورت بی سیم تصویربرداری کرده و از راه دور عکس گرفت. حالت Time-Lapse نیز که از DSLR های حرفه ای نیکون به مدل D5600 به ارث رسیده، تصاویری که از حرکت آرام ابرها و یا یک خیابان شلوغ ضبط می کنید را به سکانس های دراماتیک با سرعت تبدیل می کند. در نهایت به اشتراک گذاری فیلم هایی که با D5600 گرفته شده است از طریق SnapBridge و بستر بلوتوس با دستگاه های دیگر به راحتی انجام می شود.

این دوربین برای علاقه مندان به فیلمبرداری هم بسیار مناسب است و مهم تر اینکه توانایی فیلمبرداری تایم لپس با کیفیت بالا را دارا می باشد. توانایی فیلمبرداری در این دوربین HD و full HD است و به فیلمبرداری ها قابلیت Auto Focus اضافه شده است. زمانی که فیلمبرداری میشود ، علاوه بر میکروفون داخلی استریوی دوربین خود، شما می توانید میکروفون های دیگری هم به آن متصل کنید.

در این مدل low pass filter هم حذف شده و این ویژگی به ثبت عکس هایی با کیفیت، با استفاده از ویژگی های فوق العاده لنزهای NIKKOR کمک می کند؛ پس دست شما برای انتخاب لنز برای این دوربین بسیار باز است.

امکان اتصال فلاش خارجی یا اکسترنال نیز برای این دوربین عکاسی نیز فراهم شده است که با توجه به قابلیت پرتاب فلاش تا ۱۲ متر احتمال دارد دیگر نیازی به فلاش خارجی پیدا نکنید!

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300

همان گونه که انتظار داریم دوربین نیکون مدل D5600 از امکاناتی مثل فناوری‌های ارتباطی وای‌فای، بلوتوث و NFC داخلی بهره می‌برد پس بنابراین از تکنولوژی SnapBridge پشتیبانی می‌کند. به همین جهت می‌شود عکس‌ها و ویدئوها را به سادگی تمام انتقال داد و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. همچنین بدنه دوربین نیکون مدل D5600 دارای ابعاد کامپکتی می باشد و به همین سبب دست نمایندگی نیکون برای طراحی ارگونومیک این محصول بسیار باز می باشد. نکته قابل توجه دیگر اینکه دوربین عکاسی نیکون D5600 از فضاهای رنگی sRGB و Adobe RGB کاملا پشتیبانی می‌کند ولی متأسفانه از لرزشگیر تصویر برخوردار نیست.

لنز های مناسب دوربین نیکون D5600

 لنز AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.6 G VR برای این دوربین فوق العاده نیکون مناست است.

 

خرید دوربین همراه با لنز نیکون D5600

شما می توانید همراه این دوربین لنز ۱۸-۵۵mm را  تهیه کنید و عکس های جذابی بگیرید

لینک های مرتبط : نمایندگی نیکون | فروشگاه نیکون | شرکت نیکون | دوربين ديجيتال نيکون Coolpix B500 | دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix P900 | دوربين ديجيتال نيکون Coolpix B500 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300 | فروشگاه نیکون | دوربين ديجيتال نيکون D610 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 | دوربين ديجيتال نيکون D810 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Bodyدوربین نیکون D7200 Body | دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس اس ۳۰ | دوربين ديجيتال نيکون مدل D500 | دوربین نیکون D5300 لنز ۱۸-۵۵ | دوربین دیجیتال نیکون مدل W100 |دوربين ديجيتال نيکون مدل COOLPIX A300 | دوربين نيکون COOLPIX B700 | دوربين نيکون COOLPIX AW130 | دوربين نيکون D5500 | دوربین نیکون D850 | دوربين نيکون D7500 | دوربین نیکون Coolpix P4000 | دوربین نیکون COOLPIX W300 | دوربین نیکون Coolpix P1000 | دوربین نیکون D760نمایندگی کاننفروشگاه کاننتعمیرات کاننتعمیرات دوربین کانن

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]