دوربين نيکون D5600 bodyدوربین نیکون D5600 Body

دوربين نيکون D5600 body دارای سنسورهایی با فرمت  DX  است که برای کاربرانی که به عکاسی یک تفریح و سرگرمی نگاه میکنند و برای ایجاد خلاقیت های خود در عکس هایشان مناسب است. این دوربین Nikon D5600 از اتصالات و ارتباطات بسیار زیادی بهره می گیرد و به خصوص برای کسانی که به دنبال نمایش ساده عکس ها و کارهای خود در رسانه های اجتماعی هستند، بسیار مناسب می باشد.

دوربين نيکون D5600 bodyنمایشگر دوربين نيکون D5600 body

ویژگی ها و توانایی های بسیار متنوعی در این دوربین نیکون D5600 Body طراحی شده است و افراد یک دیگر را به تصویر برداری و فیلم برداری تشویق و حمایت میکنند. دوربین Nikon D5600 مجهز شده به صفحه نمایش چرخان که تئانایی چرخش دارد میتواند از جایی که قرار دارد یعنی از پشت بدنه ی دوربین بیرون می اید و در نتیجه ازادی در انجام کار خود دارد.

نمایشگر لمسی پرطرفداری که در مدل قبلی یعنی D5500 وجود داشت، در حال حاضر در این دوربین تازه دارای عملکرد و کارآیی بهتری است. شما قابلیت این را دارید تا  در دوربین Nikon D5600 هنگان دیدن عکس های خود با وجود این صفحه ی نمایشگر لمسی ان ها را ویرایش کنید و برش بزنید حتی ساده تر از گذشته بازبینی کنید .

دوربين نيکون D5600 bodyحالا دوربین نیکون D5600 Body مجهز به توانایی فیلم برداری تایم لپس شده همانند مدل های حرفه ای تر خود که این قابلیت را دارند. در نتیجه شما این امکان را دارید که از یک سوژه ی متغیر در طول مدت زمانی عکساسی کنید و با استفاده از ان یک تایم لپس متفاوت و حیرت انگیز بسازید.

این مقاله را بخوانید
 دوربین نیکون Z7 بالنز 24-70mm

انتقال سریع عکس ها

علاوه بر این بین  دوربین نیکون D5600 Body و دستگاه های هوشمند ارتباط ثابت نیز از طریق نرم افراز کاربری SnapBridge و فناوری Bluetooth® low energy یا BLE به وجود امده است که شما با استفاده از این ویژگی امکان ای را دارید تا عکس های ثبت شده با این دوربین را به طور اتوماتیک به دستگاه های وصل شده انتقال دهید به این ترتیب شما دوستان عزیز میتاوانید عکس های با کیفیت و زیبای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

و حتی این دوربین در زمانی که خاموش شده باشد نیز عکس های شمارا انتقال میدهد ادامه پیدا میکند و همینطور نرم افزار کاربردی SnapBridge امکان آپلود خودکار تصاویر به فضای تصویری نیکون (NIKON IMAGE SPACE) را نیز ایجاد میکند و یک راه ساده راحت تر اینکه شما می توانید با استفاده از طریق سیستم وای فای ( Wi-Fi ) داخلی دوربین هم قابلیت این را داشته باشید تا بتوانید عکاسی کرده و از راه دور عکس بگیرید

بدنه دوربین حرفه ای دوربین نیکون Nikon D5600

بدنه دوربین D5600 هیچ تغییری با بدنه ی دوربین قبلی نداشته است. و میتوان گفت باریک شدن قسمت پایینی که ان هم به دلیل کاهش ۵گرمی وزن این مدل است که تراشیده شده و تفاوت قابل توجهی ندارد ولی به هرحال نیکون در تلاش این است تا ابعاد دوربین های DSLR را کوچکتر کند بااینکه شرکت نیکون ابعاد این دوربین را کوچک کرده ولی یک نمایشگر لمسی ۳٫۲ اینچی به نسبت بزرگ در قرار داده است یکی از عواملی که از کوچک شدن خود رنج میبرد منظره یاب دوربین می باشد که در یک سطح  Pentamirror قرار گرفته است،با پوشش ۹۵ درصدی در هر اندازه، این به این معنی است که خیلی بزرگ نیست بلکه دقیق برای هر فریمی می باشد.

این مقاله را بخوانید
دوربین d3200 body

دوربين نيکون D5600 bodyویژگی دیگر دوربین D5600

نوع بدنه

Compact SLR

حداکثر رزولوشن

۶۰۰۰ x 4000

پیکسل های موثر

۲۴ مگاپیکسل

سایز سنسور

APS-C (23.5 x 15.6 mm)

نوع سنسور

CMOS

ISO

Auto, 100 – 25600

لنز

Nikon F

فاصله کانونی

۱٫۵×

اندازه صفحه نمایش

۳٫۲″

نقاط صفحه نمایش

۱,۰۳۷,۰۰۰

حداکثر سرعت شاتر

۱/۴۰۰۰  بر ثانیه

قالب

MPEG-4, H.264

انواع ذخیره سازی

SD/SDHC/SDXC

USB

USB 2.0 (۴۸۰ Mbit/sec)

وزن همراه باتری

۴۶۵ g (۱٫۰۳ lb / ۱۶٫۴۰ oz)

ابعاد

۱۲۴ x 97 x 70 mm (۴٫۸۸ x 3.82 x 2.76″)

جی پی اس

دارد