دوربين نيکون Coolpix B700

    دوربين نيکون Coolpix B700 ساخت کشور تایلند که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد، یک دوربین دیجیتالی سوپر زوم است. در قلب این دوربین یک حسگر BSI CMOS با دقت ۲۰ مگاپیکسل به کار رفته است. به وسیله ی این دوربین می توانید به صورت UHD 4K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کرده و ویدئو ها را در فرمت های H.264 و  MPEG-4 ذخیره کند. قدرت زوم ۶۰ برابری در کنار طراحی کارآمد بدنه از جمله ویژگی های بی نظیر این دوربین می باشد. با این دوربین از ثبت لحظات زیبای زندگی خود لذت خواهد برد.

دوربين نيکون Coolpix B700

مشخصات کلی دوربين نيکون Coolpix B700

    این دوربین وزنی کم و معادل ۵۶۵ گرم دارد. ابعاد این دوربین ۱۰۷ x 85 x 125 میلی متر می باشد. متاسفانه بدنه این دوربین ضد نفوذ ساخته نشده است. البته باید توجه داشت که دوربین های کمی به صورت ضد نفوذ ساخته می شوند، زیرا اینکار  هزینه های بالایی دارد.

مشخصات عکس برداری و فیلم برداری دوربين نيکون Coolpix B700

    تصاویر ثبت شده توسط این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، ابعادی با نسبت ۴:۳ و حداکثر روزلوشن ۳۸۸۸ x 5184 پیکسل خواهد داشت و در فرمت JPEG ذخیره می شوند. به وسیله دوربین Coolpix B700 نيكون می توانید با سرعت ۵ فریم بر ثانیه پی در پی عکاسی کنید.

با این دوربین قادر به فیلم برداری با کیفیت های  ۴k، Full HD، HD و SD با سرعت های ۶۰ و ۳۰ فریم بر ثانیه خواهید بود می توانید ویدئوها را در فرمت های MPEG-4 و H.264 ذخیره کنید.

دوربين نيکون Coolpix B700

لنز دوربين نيکون Coolpix B700

    شرکت نیکون در تمامی دوربین های سری Coolpix، از لنزهای شیشه ای NIKKOR استفاده کرده است. لنزهایی افسانه ای که تمام محبوبیت شرکت نیکون وابسته به آن ها است. در لنز این دوربین لرزشگیر تصویر به کار گرفته شده است. لنز Coolpix B700 با فاصله کانونی ۱۴۴۰ – ۲۴ ميلي متر، قادر به پوشش زوایای وسیعی تا نواحی بسیار دور می باشد. قدرت زوم ۶۰ برابری این دوربین بسیار شگفت انگیز می باشد. قطعا هنگام کار کردن با این دوربین به این شگفتی پی خواهید برد. در این لنز از یک لرزشگیر تصویر اپیکالی استفاده شده است تا تصاویر شما به صورت تار ثبت نشوند.

سیستم فوکوس دوربين نيکون Coolpix B700

این دوربین تنها از سیستم فوکوس اتوماتیک بهره می برد و به صورت دستی قادر به فوکوس نخواهید بود. حداقل فاصله فوکوس در دوربین Coolpix B700 برابر ۵۰ سانتی متر می باشد. با توجه به اینکه این دوربین دارای قابلیت حالت ماکرو نیز می باشد، حداقل فاصله فوکوس در حالت ماکرو برابر با ۱ سانتی متر است.

صفحه نمایش دوربين نيکون Coolpix B700

در این دوربین از صفحه نمایش LCD Fully articulated به اندازه ۳ اینچی بهره می برد. دقت این صفحه نمایش نهصد و بیست و یک هزار نقطه است. متاسفانه صفحه نمایش لمسی نیست و برای کار کردن با منو ها باید از دکمه های تعبیه شده بر روی بدنه دوربین استفاده کنید. خوشبختانه این دوربین دارای چشمی با دقت نهصد و بیست و یک هزار نقطه می باشد. هنگامی نور محیط زیاد است چشمی به شما کمک می­کند دید بهتری نسبت به محیط داشته باشید و راحت تر تصاویر مورد نظر را ثبت کنید.

یکی از قابلیت های خوب دیگر این دوربین مجهز بودن به تکنولوژی Live View یا تصویر زنده است. البته این قابلیت برای عکاسان حرفه ای زیاد جذاب نیست اما اگر علاقمند به روش های مدرن در عکاسی باشید می توانید از آن استفاده کنید.

دوربين نيکون Coolpix B700

اتصالات و ارتباطات دوربين نيکون Coolpix B700

    در این دوربین جهت اتصال به کامپیوتر از درگاه USB 2.0 استفاده شده است. همچنین برروی بدنه خروجی تلوزیون و خروجی HDMI نیز به چشم می خورد. دوربین Coolpix B700 نيكون دارای امکان ارتباطی بی سیم وای فای نیز می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس ها و ویدئوهایی را که ثبت کرده اید به دستگاه های دارای وای فای همانند گوشی های هوشمند همراه، تبلت ها و یا حتی لپ تاپ ها ارسال کنید و آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. جهت ذخیره سازی تصاویر و ویدئو های خود می توانید از کارت های حافظه SD، SDHC و SDXC استفاده کنید.

مشخصات باتری دوربين نيکون Coolpix B700

در این دوربین یک باتری لیتیوم یونی از نوع NB-23L به کار رفته است که با هربار شارژ آن می توانید تا ۳۵۰ تصویر ثبت کنید.

محتویات داخل جعبه دوربين نيکون Coolpix B700

در داخل جعبه این دوربین به همراه خود دوربین دیجیتال Coolpix B700 نيكون، باتری لیتیوم NB-23L، شارژر اختصاصی، درپوش لنز و بند حمل دوربین قرار داده شده است.

لینک های مرتبط : نمایندگی نیکون | فروشگاه نیکون | شرکت نیکون | دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰ | دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix P900 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300 | فروشگاه نیکون | دوربين ديجيتال نيکون مدل D750 | دوربين ديجيتال نيکون D610 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 | دوربين ديجيتال نيکون D810 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Body | دوربین نیکون D7200 Body | دوربين ديجيتال نيکون مدل D500 | دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100 | دوربین دیجیتال نیکون مدل W100 | دوربين ديجيتال نيکون مدل COOLPIX A300نمایندگی کاننفروشگاه کاننتعمیرات کاننتعمیرات دوربین کانن