دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100

COOLPIX A100  به راحتی در جیب جا می شود و دارای ظاهری شیک و باریک است و استفاده از آن بسیار ساده است.
با یک سنسور ۲۰٫۱ مگاپیکسلی CCD و لنز زوم اپتیکال  NIKKOR 5x با قابلیت زوم دینامیک ۱۰ برابری دقیق، همواره می توانید تصاوبر فوق العاده ای ثبت کنید. از جلوه های ویژه دوربین به هنگام عکاسی لذت ببرید.

تنظیم خودکار صحنه انتخاب بهترین حالت صحنه برای بهینه سازی تنظیمات، Panorama کمک می کند صحنه های چشمگیر در هنگام سفر به شما هدیه داده شود، به علاوه شما می توانید فیلم های HD را با لمس یک دکمه ضبط کنید.

دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100

باریک، سبک و آسان برای استفاده

این دوربین دارای طراحی باریک و شیک است. هنگامی که آن را حمل می کنید، حتی زمانی که باتری و کارت حافظه رو دوربین است، فقط ۱۱۹ گرم را در جیب یا کیف خود احساس می کنید. به دلیل آسانی حمل و نقل این دوربین به راحتی می توانید در هر مکانی هر عکسی را که بخواهید ثبت کنید.

لنز NIKKOR 5X OPTICAL ZOOM
عکس های گروهی بزرگ و پرتره های کلوزآپ با جزئیات دقیق را با لنز زوم اپتیکال ۵ برابری NIKKOR 26 تا ۱۳۰ میلیمتر معادل در فرمت ۳۵ میلیمتر، که قابل افزایش به زوم ۱۰ برابری کامل است را می توانید ثبت کنید. با این قابلیت دوربین می توانید عکس های به یاد ماندنی ثبت کنید.

سنسور تصویر CCD  ۲۰٫۱مگاپیکسلی
سنسور تصویر با مگاپیکسلی بسیار بالا تضمین می کند که تصاویر با وضوح عالی با رزولوشن بالا ثبت شوند.

گزینش خودکار صحنه

گرفتن عکس های بزرگ با انتخاب خودکار مناسب ترین حالت  برای صحنه هایی مانند پرتره، چشم انداز شبانه و یا کلوزآپ خواهد بود. دوربین شما دارای ۱۶ حالت  مختلف صحنه مانند ورزشی، ساحل یا پرتره است که می تواند با شرایط عکسبرداری شما مطابقت پیدا کند. هر حالت، تنظیمات دوربین را برای رسیدن به بهترین نوردهی برای شرایط خاص بهینه سازی می کند و شما می توانید در هر شرایط نوری عکس های واضحی را ثبت کنید.

رزولوشن فیلم‌ها

تنظیمات ویدیو اجازه می‌دهد رزولوشن فیلم‌ها (حداکثر کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۲۵ فریم در ثانیه) و حالت فوکوس (ثابت یا مداوم) را انتخاب و تنظیمات کاهش نویز صدای باد را روشن یا خاموش کنید. علاوه بر این در منوی تنظیمات دوربین می‌توانید گزینه‌هایی را برای درج تاریخ روی تصاویر، روشن و خاموش کردن لرزش‌گیر الکترونیکی و تنظیم روز و ساعت پیدا کنید. زمان دیدن تصاویر می‌توانید با فشردن دکمه‌ی OK از ۶ افکت سریع استفاده کنید که دوربین پش‌نمایشی از آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد. در داخل منوها گزینه‌های بیشتری شامل رتوش سریع، نوردهی پویا، تصحیح قرمزی چشم، اسلاید شو، حفاظت، چرخاندن، تغییر اندازه و کپی کردن را خواهید یافت.

دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100

گزینش خودکار صحنه دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100

گرفتن عکس های بزرگ با انتخاب خودکار مناسب ترین حالت  برای صحنه هایی مانند پرتره، چشم انداز شبانه و یا کلوزآپ خواهد بود. دوربین شما دارای ۱۶ حالت  مختلف صحنه مانند ورزشی، ساحل یا پرتره است که می تواند با شرایط عکسبرداری شما مطابقت پیدا کند. هر حالت، تنظیمات دوربین را برای رسیدن به بهترین نوردهی برای شرایط خاص بهینه سازی می کند و شما می توانید در هر شرایط نوری عکس های واضحی را ثبت کنید.

پانوراما
صحنه های زیبایی را  که در تعطیلات پیدا می کنید را با قابلیت پانورامای دوربین جاودانه کنید. قابلیت پانوراما قادر است  با ترکیب چندین عکس متوالی دوربین،پانوراماهایی خیره کننده تولید کند.

کاهش تاری متحرک
همیشه می توانید تصاویر واضح تری را با قابلیت کاهش تاری متحرک ثبت کنید این ویژگی که لرزش دوربین و حرکت سوژه را کنترل می کند کمک شایانی به عکاس در شرایط خاص دارد.

افکت های ویژه
از افکت های ویژه برای اضافه کردن خلاقیت شخصیتان به عکس ها استفاده کنید و لذت ببرید. افکت هایی مانند Soft، Nostalgic sepia  یا Color Selective برای یک رنگ در یک تصویر سیاه و سفید.

افکت های سریع
در صورتی که بخواهید خلاقیت خود را محک بزنید، می توانید از یکی از ۶ افکت سریع زیر استفاده کنید تا جلوه ای متفاوت به تصاویری که ثبت کرده اید ببخشید، افکت هایی مانند: فیش آی، اثر مینیاتور – که اثر عکس را به یک صحنه مینیاتوری تبدیل می کند، یا نقاشی.

دوربين ديجيتال نيکون مدل COOLPIX A100

 دوربين نيکون Coolpix A100

رتوش فوق العاده
پرتره های خود را با ۱۲ افکت قابل استفاده پس از عکاسی رتوش کنید. حالت های مختلفی مانند: Eye Shadow، Mascara  یا Powder

AF، یابنده هدف
با این دوربین فوکوس خودکار با فوکوس اتوماتیک سریع و دقیق ساده است، زیرا دوربین شما به طور خودکاراز قبل بر روی موضوع شما متمرکز شده است.

ضبط ویدیو  HD(720P)
به راحتی تمام جشن های خانوادگی و یا لحظات به یاد ماندنی تان را در فیلم های صاف HD، با تنها لمس یک دکمه اختصاصی ویدیو، ضبط کنید.

طول عمر باتری
با شارژ کامل باتری می توانید در حدود ۲۵۰ عکس و یا حدود یک ساعت فیلم بگیرید.

حالت پرتره هوشمند دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100
عملکردهای خودکار در سیستم عکاسی هوشمند، پرتره های عالی را برای شما به راحتی به ارمغان می آورند. تایمر لبخند هنگامی که تشخیص می دهد که سوژه شما لبخند می زند، عکس می گیرد، در صورتی که سوژه شما در زمانی که عکس گرفتید چشمک زده باشد، دوربین به شما یک پیام هشدار می دهد تا بلافاصله بدون مشاهده عکس، دوباره عکس بگیرید. با مراجعه به نمایندگی نیکون اطلاعات بیشتری در رابطه با دوربین  و لنز های نیکون بدست اورید.
لینک های مرتبط : نمایندگی نیکون | فروشگاه نیکون | شرکت نیکون | دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix P900 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300 | فروشگاه نیکون | دوربين ديجيتال نيکون مدل D750 | دوربين ديجيتال نيکون D610 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D5600 | دوربين ديجيتال نيکون D810 | دوربین دیجیتال نیکون مدل D7200 Bodyدوربین نیکون D7200 Body | دوربين ديجيتال نيکون مدل D500 | دوربين ديجيتال نيکون مدل Coolpix A100 | دوربین نیکون D5300 لنز ۱۸-۵۵ | دوربین دیجیتال نیکون مدل W100 | دوربين ديجيتال نيکون مدل COOLPIX A300 | دوربين نيکون COOLPIX B700 | دوربين نيکون COOLPIX AW130 | دوربين نيکون D5500 | دوربین نیکون D850 | دوربين نيکون D7500نمایندگی کاننفروشگاه کاننتعمیرات کاننتعمیرات دوربین کانن