دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰

شرکت نیکون برای مشتریان خود سنگ تمام گذاشته است. اگر می‌خواهید حرفه‌ای باشید، دوربین دیجیتال نیکون مدل Nikon D810 همراه با لنز ۱۲۰-۲۴ میلی‌متر را تهیه کنید و از عکاسی لذت ببرید.

مشخصات کلی دوربين ديجيتال نيکون مدل D810

ممکن است چند مدتی با دوربین‌های نیمه‌حرفه‌ای خود در حوزه عکاسی فعالیت می‌کنید. دوربین دیجیتال نیکون مدل Nikon D810 همراه با لنز ۱۲۰-۲۴ میلی‌متر ابعاد ۸۲*۱۲۳*۱۴۶ میلی‌متر و وزن ۹۸۰ گرم را دارد که می‌تواند بهترین جایگزین دوربین‌های قبلی شما باشد. جنس این دوربین از آلیاژ منیزیم است که می‌تواند محصول را برای شما خوش‌دست‌تر کند.

دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰

مشخصات تصویر و حسگر

با این دوربین حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانید با حسگر CMOS و دقت فوق‌العاده ۳۷ مگاپیکسل هر عکسی را ثبت کنید. این کیفیت زمانی می‌تواند شما را به وجد بیاورد که پردازشگر این دوربین EXPEED 4 (قوی‌ترین پردازشگرهای موجود در این حوزه) است. ابعاد حسگر FULL FRAME است که تصاویر شما با حداکثر رزولوشن ۴۹۱۲*۷۳۶۰ و نسبت ۳:۲ به ثبت می‌رسد. همچنین فرمت تصاویر در این دوربین RAW است.

لنز

دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰ ، قابلیت این را دارد که حداقل تا فاصله ۴۵ سانتی‌متری در حالت نرمال فوکوس داشته باشد. بزرگ‌نمایی دیجیتال تا ۵ برابر یک ویژگی دیگر این محصول است.

برای اینکه بتوانید عکس خود را بدون نویز به ثبت برسانید، شرکت نیکون لرزش گیر اپتیکال را در این دوربین تعبیه کرده است. فاصله کانونی این محصول مقداری بین ۲۴-۱۲۰ میلی‌متر دارد. فوکوس خودکار و دستی همانند دیگر محصولات حرفه‌ای نیز داراست. اگر مشکل نور نیز در محیط باشد از -۵EV تا +۵EV جبران نوردهی صورت می‌گیرد.

دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰

فیلم‌برداری و عکس‌برداری

   در هنگام فیلم‌برداری با این محصول شرکت نیکون، شما قادر هستید که از زوم اپتیکال استفاده کنید. رزولوشن فیلم‌ها در این دوربین حرفه‌ای فول اچ‌دی (FULL HD) با فرمت MPEG-4 است. این دوربین بی‌نظیر می‌تواند با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و ضبط صدای استریو، سوژه‌های شما ثبت و ضبط کند.

اگر قصد عکس‌برداری با دوربین دیجیتال نیکون مدل Nikon D810 را دارید، باید بدانید که:

  • حداقل سرعت شاتر ۳۰ ثانیه و حداکثر سرعت شاتر ۸۰۰۰/۱ ثانیه است؛
  • زمان‌سنج خودکار ۲، ۵، ۱۰ و ۲۰ ثانیه را دارد؛
  • می‌توانید با سرعت ۵ فریم بر ثانیه عکاسی پیاپی داشته باشید؛
  • مقدار حساسیت نور (ISO) بین ۵۱۲۰۰-۳۲ است؛
  • فلاش نیز دارد.

بدون هیچ‌گونه اغراقی، شما با این ویژگی‌های ذکرشده، می‌توانید خارق‌العاده‌ترین تصاویر را با این محصول به ثبت برسانید.

دوربين ديجيتال نيکون مدل D810 به همراه لنز ۲۴-۱۲۰

صفحه‌نمایش

   برای مشاهده تصاویر می‌توانید از صفحه‌نمایش ۳٫۲ اینچی این دوربین که از نوع TFT-LCD است بهره ببرید. دقت صفحه‌نمایش این محصول ۱۲۲۹۰۰۰ پیکسل در صفحه بوده که در نوع خود بی‌نظیر تلقی می‌شود. شما علاوه‌بر صفحه‌نمایش می‌توانید از چشمی این دوربین که از نوع اپتیکال با پوشش ۱۰۰% کادر است، استفاده کنید. صفحه‌نمایش دوربین دیجیتال نیکون مدل Nikon D810 از فناوری تصویر زنده (LIVE VIEW) استفاده می‌کند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بهتر بتواند سوژه‌ها را کنترل کند.

درگاه‌های ورودی و خروجی و مشخصات عمومی

در این دوربین دیجیتال از درگاه‌های خروجی HDMI و USB برای انتقال فیزیکی اطلاعات تعبیه شده است. شما می‌توانید تمام اطلاعات خود را بر روی انواع کارت حافظه SD/SDHC/SDXC, CompactFlash به‌راحتی ذخیره‌سازی کنید.

این محصول ژاپنی، میکروفون و اسپیکر داخلی نیز دارد. دوربین D810 شرکت نیکون، فناوری بی‌سیم و مکان‌یاب را ندارد، اما می‌توانید با ماژول‌های مخصوص این دو را نیز به محصول خود اضافه کنید. نوع باتری این دوربین دیجیتال نیز از لیتیوم یونی از نوع EN-EL15 و خود دوربین در برابر رطوبت و گردوخاک مقاوم است.

بدون هیچ‌گونه حرف‌اضافه‌ای، پیشنهاد ما به شما برای حرفه‌ای شدن، دوربین دیجیتال نیکون مدل Nikon D810 همراه با لنز ۱۲۰-۲۴ میلی‌متر است.