دوربین برتر برای سفر در سال 2021

دوربین برتر برای سفر در سال ۲۰۲۱

دوربین برتر برای سفر در سال ۲۰۲۱ : بسیاری از مردم در ابتدا به عکاسی روی می آورند زیرا می خواهند در سفر بتوانند عکس بگیرند. این که بتوانید عکسهای خیره کننده ای در مکانهای شگفت انگیز بگیرید و آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید بسیار مثر است. و در حالی که سفر اغلب انگیزه خوبی برای ورود به عکاسی است ، بسیاری از مردم متوجه می شوند که عکاسی به زودی می تواند بهانه خوبی برای برنامه ریزی سفر باشد.

خواه امیدوار باشید که تصاویر خود را در یک گالری یا نمایشگاه هنری بفروشید یا فقط آنها را با دوستان خود در فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید ، عکاسی در سفر می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. البته تجهیزات مناسب می تواند همه چیز را تغییر دهد ، بنابراین احتمالاً می خواهید بهترین دوربین ها را برای سفر پیدا کنید.

عکاسی در سفر حوزه عکاسی منحصر به فرد و جالبی است که طیف وسیعی از نیازها و سبک ها را در بر می گیرد. این بدان معناست که هنگام انتخاب دوربین برای عکاسی در سفر ، برخی از عوامل مهم را باید در نظر گرفت. فکر کردن در مورد نیازهای عکاسی خاص خود و اطلاع از گزینه های موجود در دوربین می تواند به شما در انتخاب دوربین مناسب کمک کند. ما اینجا هستیم تا در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

نحوه انتخاب دوربین برای سفر

اولین قدم برای انتخاب دوربین مناسب برای سفرها این است که در مورد آنچه از دوربین خود نیاز دارید و می خواهید فکر کنید.

قصد دارید چه نوع عکاسی انجام دهید؟

عکاسی در سفر انواع مختلفی از عکاسی را در بر می گیرد. ممکن است از دید یک عکاس خیابانی به آن نزدیک شوید و تصاویری بگیرید که سعی می کنند ویژگی هایی را که هنگام گردش در اطراف می بینید ، تکرار کنند. یا شاید شما بیشتر با یک خبرنگار عکاسی مطابقت داشته باشید و افراد و رویدادهای اطراف خود را ثبت کنید. شاید دوست دارید بر نقاط دیدنی تمرکز کنید و به عکاسی معماری نزدیک شوید.

این مقاله را بخوانید
بهترین لنزهای مبتدی نیکون

 دوربین برتر برای سفر در سال 2021از سوی دیگر ، شاید شما بیشتر عکاسی از طبیعت را انجام دهید ، که به خودی خود می تواند رویکردهای متعددی را شامل شود ، مانند یک عکاس منظره که برای گرفتن طلوع خورشید خیره کننده به مناطق دور افتاده می رود یا یک عکاس حیات وحش که حیوانات را در محیط طبیعی خود ثبت می کند. هر یک از این سبک های عکاسی مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که بیشترین سود را می برد.

چه اندازه دوربین می خواهید؟

یکی از نکات مهم اندازه دوربین است که به بهترین وجه برای شما مناسب است.

برخی از رویکردها ، مانند عکاسی خیابانی ، از کوچکترین و بدون عیب ترین دوربینهای ممکن بهره می برند. به طور مشابه ، اگر می خواهید دوربین خود را کاملاً در همه جا ببرید ، برخی از مکان ها و رویدادها ، دوربین های بزرگتر را که “حرفه ای به نظر می رسند” اما اجازه می دهند دوربین ها/لنزهای کوچکتر وارد شوند ، ممنوع می کنند.

عکاسان منظره اغلب دوست دارند در جایی که می توانند از دوربین های بزرگتر استفاده کنند ، تعادل ایجاد کنند ، اما هنوز از این که نمی خواهند وزن زیادی را تحمل کنند آگاه هستند. متناوبا ، اگر خود را در شدیدترین محیط قرار می دهید ، ممکن است بخواهید دوربینی با آب و هوا و جامع ترین کیفیت ساخت را داشته باشد.

چه نوع دوربین برای نیازهای شما مناسب است؟

اگرچه بسیاری دوربین های بدون آینه کامل را راه حل نهایی برای هر شرایطی می دانند ، اما واقعیت این است که هر فرمت مزایا و معایب خود را دارد.

این مقاله را بخوانید
گیمبال گوشی(گیمبال موبایل)

دوربین های نقطه و عکاسی

دوربین های نقطه و عکاسی به دلیل کیفیت پایین شهرت دارند ، اما می توانید از دوربین های درجه یک و دوربین های عکاسی بسیار کوچک (و به اندازه کافی نامحسوس) استفاده کنید تا بتوانید تقریباً در هر مکانی عکس بگیرید.

در حالی که مصرف کننده معمولی قبلاً از دوربین های عکاسی و دوربین عکاسی فاصله گرفته است ، ممکن است بخواهید هنگام سفر به این مفهوم تجدید نظر کنید. دوربین های عکاسی نقطه ای و عکاسی نه تنها جمع و جور و همه کاره هستند ، بلکه دارای مزایای مختلفی از جمله لنزهای بهتر و سنسورهای بزرگتر از تلفن هوشمند شما هستند. به عنوان مثال ، Canon Powershot G5 X Mark II را در نظر بگیرید ، این دوربین دارای یک سنسور CMOS 1.0 اینچی ۲۰٫۱ مگاپیکسلی با رزولوشن ۱٫۰ مگاپیکسل است که به کیفیت تصویر بالا و عملکرد بالا در همان زمان کمک می کند. برای مقایسه ، سه دوربین در iPhone 12 Pro با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می شوند.

دوربین Nikon Z7

هنگام نگاه کردن به دوربین ها برای ورود به طبیعت ، بحث بدون آینه در مقابل DSLR کمی محوری تر می شود. DSLR ها قطعاً از مزایای عمر باتری بهتر در مواقعی استفاده می کنند که هیچ جایی برای شارژ مجدد ندارید ، اما سخت است که مزیت اندازه بدون آینه را در نظر نگیرید.

دوربین برتر برای سفر در سال 2021Z7 که دارای طاقچه خاصی است که پرچمداران پر کرده اند ، پیشرفته ترین دوربین نیکون است که برای عکاسان منظره مناسب است. شما دارای محدوده دینامیکی فوق العاده و عملکرد کم نور با علامت تجاری نیکون هستید. سنسور فول فریم با وضوح بالا (MP 47 مگاپیکسل) وضوح قابل توجهی دارد ، تا حدی به دلیل نداشتن فیلتر کم گذر. Z7 IBIS را به سطح حرفه ای Nikons می رساند و شما انتخاب فوق العاده ای از گزینه های لنز را دریافت می کنید. لنزهای Z mount هنوز تا حدودی محدود هستند ، اما می توانید از همه لنزهای پایه F نیکون با استفاده از یک آداپتور اختیاری استفاده کنید.

این مقاله را بخوانید
تعمیر دوربین نیکون

و همه اینها در یک بسته به طور قابل توجهی کوچکتر از یک DSLR معادل است.

آیا قصد سفر با سافاری آفریقایی را دارید؟ قطب جنوب برای عکاسی از پنگوئن ها چطور؟ اگر می خواهید بدنه و لنزهای مختلف را آزمایش کنید ، همیشه می توانید این تجهیزات دوربین را اجاره کنید.

اگر به دنبال انتخاب یکی از بهترین دوربین ها برای سفر هستید ، طیف وسیعی از گزینه ها برای پاسخگویی به نیازهای انواع مختلف سفر وجود دارد. آنچه برای یک نوع (به عنوان مثال خیابان) مناسب است ، برای نوع دیگر (به عنوان مثال حیات وحش) مناسب نخواهد بود. بر اساس سفری که انجام می دهید و انواع موضوعی که می خواهید عکاسی کنید ، انتخاب کنید.