بهترین لنزهای دوربین هر برند بر اساس ژانرهای عکاسی

بهترین لنزهای دوربین هر برند بر اساس ژانرهای عکاسی

امروز ما می خواهیم به بحث در مورد بهترین لنزهای دوربین هر برند بر اساس ژانرهای عکاسی یکی از مهم ترین بخش های هر دوربین است که بدون شک لنز آن است. در واقع ، بدون لنز ، دوربین هیچ ارزش ندارد و نمی تواند عکس ها را ضبط کند. این لنز است که انعکاس نور را دریافت می کند و به سنسور برای گرفتن عکس می رسد.

برخی از عکاسان که در حال تلاش برای ایجاد یک مجموعه کامل از اصلی لنز و زوم کردن روی لیست تجهیزات عکاسی خود را, اما با توجه به شرایط موجود در ایران و قیمت بسیار بالا از لنز شاید آماده سازی تعداد زیادی از بهترین لنزهای کار بسیار دشوار است.

اگر می خواهید وارد دنیای عکاسی شوید ، باید بدانید که همه چیز یک دوربین نیست. این لنزهای دوربین است که می تواند ایجاد سبک های عکاسی هستند. در این مقاله ، ما به شما در انتخاب و خرید بهترین لنزهای دوربین برای ۱۰ نوع محبوب عکاسی کمک خواهیم کرد.

بهترین لنزهای دوربین هر برند بر اساس ژانرهای عکاسی

معرفی لنز ها

می آید زمانی که هر صاحب دوربین DSLR یا mirrorless می خواهد برای قرار دادن لنز کیت دوربین خود را کنار وجود دارد. بنابراین در حال حاضر کدام یک از لنزهای دوربین موجود در بازار باید را می توان خرید? شما باید به دقت جهان کانونی از فوق العاده بزرگ به فوق العاده طولانی را وارد کنید. این می تواند روی کرد اشتباه باشد. در عوض ، شما هم تصمیم می گیرید که چه نوع از عکس های را می خواهید ، و سپس یک لنز که متناسب با خاسته خود را انتخاب کنید و شروع به عکاسی کنید.

این مقاله را بخوانید
گیمبال گوشی(گیمبال موبایل)

لنز نیکون af-s 70-200mm

موتور فوکوس سریع و آرام این لنز آن را یک گزینه فوق العاده جذاب ساخته است. علاوه بر این ، ارتعاش استفاده می شود خیلی خوب است که می تواند کمک به از بین بردن ارتعاش تا حد زیادی است. نصب آن بر روی دوربین های پنکیک ، شما یک زاویه حدود ۱۰۵-۳۰۰ خواهید داشت.

با توجه به دیافراگم بزرگ این لنز ، می توانید عکس ها را با زمینه های جذاب بوکه محو کنید. اما قیمت این هدف بسیار بالا است و اگر شما نمی توانید تهیه کنید. گزینه هایی مانند نیکون AF-S 18 – 140mm f / 3.5-5.6 G ED DX VR همچنین می توانید کار خود را انجام دهید.

لنز نیکون AF-s 105mm 

این لنز گل سرسبد لنزهای ماکرو شرکت نیکون است. این اولین لنز ماکرو با وسیله ارتعاش و نوسان است, و همچنین دو fx سازگار و قطع DX در دوربین های نیکون می باشد. تثبیت کننده تصویر مورد استفاده در این لنز بسیار خوب است و البته یک دیافراگم باز این باعث می شود در عکاسی پرتره و…. شما می توانید پس زمینه محو و بوکهای زیبایی را دریافت کنید.

لنز نیکون AF-S 35mm

یکی از بهترین لنزهای نیکون برای عکاسی نوراد ۳۵ mm f/1.8 است که با توجه به دیافراگم گشودهای به عنوان مثال می توان آن را قرار گرفتن در معرض بسیار خوب و همچنین پس زمینه را تا حد زیادی محو نمی کند . ۱۰۵mm f / 2.8 G همچنین می تواند برای عکاسی کودک مناسب باشد.

نیکون ۲۴-۱۲۰mm

بزرگنمایی این لنز برای عکاسی خیابانی بسیار مناسب است و البته اگر شما در حال رفتن به سفر هستید این لنز برای دوربین نیکون با سنسور DX استفاده خود شما باید توجه داشته باشید که با توجه به برش سنسور DX ، محدوده فاصله کانونی این لنز تقریبا برابر است و معادل یک لنز IS-۱۸۰ می باشد.

این مقاله را بخوانید
تعمیر اسمو

حداکثر دیافراگم لنز برابر با f / 4 است و ثبات آن در طول کل کانونی لنز باعث تغییر در مواجهه با تغییر فاصله کانونی می شود. سیستم ارتعاش این لنز نیز واقعا عالی است.

برای وضوح و شفافیت ، دو لنز پراکندگی بسیار پایین و سه لنز منفعل در طراحی این لنز مورد استفاده قرار گرفت. همچنین به لطف استفاده از این لنزها و پوشش های ترجمه آنها نانو کریستال است. تصاویر با حداکثر کیفیت ضبط و شعله ور شدن پراکندگی رنگ و اعوجاج در تصویر به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

لنز نیکون ۱۴-۲۴mm

شاید بهترین گزینه برای عکاسی معماری در میان لنزهای نیکون است. برای تمرکز بر موضوع ، لنز باید حداقل ۲۸ سانتی متر باشد. تمرکز خود را به صورت دستی و به طور خودکار انجام می شود.

کمترین نسبت کانونی این دوربین ۲٫۸ است و بالاترین ۲۲ F است که فاصله مناسب را پوشش می دهد. به طور کلی ، این لنز یک محصول ویژه حرفه ای است که می تواند عملکرد بسیار خوبی برای کاربران فراهم است.

درمجموع

در این مقاله سعی کردم بهترین لنزهای هر نام تجاری را با توجه به ژانرهای عکاسی برای شما مرتب کنم. از آنجا که مهم ترین چیز در انتخاب یک لنز نوع خود را از عکاسی است. بهتر است ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید ، سپس سبک مورد علاقه خود را تشخیص دهید و در نهایت یکی از این اهداف را انتخاب کنید.