دوربین عکاسی نیکون D850 بالنز 24-120mm


دوربین عکاسی نیکون D850 kit 24-120mm

دوربین عکاسی نیکون D850 kit 24-120mm یکی از محصولات بزرگی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و سرو صدای زیادی کرد است. دوربین هوشمندی که گفتنی است مثل یک دوربین قطعه متوسط عمل میکند. این دوربین جدید با کلی بهبودی و خصوصیات های بیشترو تازه نسبت مدل پیشین خود یعنی D810 به دنیای عکاسی پا گذاشت.

دوربین نیکون D850 با لنز ۲۴-۱۲۰ مجهز به سنسوری پر قدرت شده که از نوع BSI CMOS است و دقت ۴۵٫۷ مگاپیکسلی را در خود دارد. دوربین نیکون D850 درواقع  این سنسور را ازدوربین قدیمی ترخود یعنی D5 به ارث برده است.

دوربین عکاسی نیکون D850 kit 24-120mmسایزهای این سنسور ۳۵٫۹×۲۳٫۹ میلی متر است و ارتفاع رنگی ۱۴ بیت را دارا است. فرمت هایی که دوربین نیکون D850 با لنز ۲۴-۱۲۰ می تواند ثبت کند JPEG , RAW و TIFF است. باید به این قضیه توجه داشت  که در سنسور دوربین نیکون D850 فاقد فیلتر Low-Pass است. و یکی دیگر از این ویژگی های شگفت انگیز که در این دوربین است که مجهز به یک صفحه نمایش قدرتمند که EXPEED 5 نام دارد.

نمایشگر دوربین عکاسی نیکون D850 بالنز ۲۴-۱۲۰mm

دوربین نیکون D850 که به همچین سنسور و نمایشگر پرقدرتی مجهز شده تا بتواند عکسهایی بی نظیری با تمام جزئیات سوژه  به طور حرفه ای به ثبت برساند. برای دوربین نیکون D850 هیچ تفاوتی ندارد در چه نوری و چه زاویه ای باشد این دوربین شما را شگفت زده میکند و تصاویری با بالاترین کیفیت را حتی در نور کم برای شما به ثبت می رساند

این مقاله را بخوانید
دوربین نیکون d5100 با لنز 18-55

دوربین نیکون D850 با لنز۲۴-۱۲۰mm توانایی گرفتن عکس پیاپی با سرعت ۷ فریم بر ثانیه را دارد که با این سرعت می تواند حدود ۵۱ عکس بگیرد. وسعت حساسیت این دوربین بین ۶۴ تا ۲۵۶۰۰ است که میتواند تا محدوده ۳۲ تا ۱۰۲۴۰۰گسترش یابد. فیلمبرداری های دوربین نیکون D850 نسبت به نسل قبلی خود بهبود هایی یافته دیگر این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K است و حداکثر سرعت آن در این حالت به ۳۰ فریم بر ثانیه میرسد.

علاوه بر آن حالت عکاسی تایم لپس نیز داخل این دوربین وجود دارد که با کیفیت ۸K انجام می شود. دوربین نیکون D850 دارای سیستم هوشمند پیشرفته ی Multi-CAM 20K است که از ۱۵۳ نقطه فوکوس بهره میبرد تا به تواند در موقغیت های نوری مختلف تنوع بیشتری داشته باشد دوربین نیکون D850 تنها یک دوربین با رزولوشن بالا نیست شا با وجود این دوربین تمام نیاز های عکاسی و فیلم برداری را برطرف کنید.

دوربین عکاسی نیکون D850 kit 24-120mm

تغییر فوکوس
یک ویژگی عالی، به خصوص برای عکاسان منظره، حالت Shift در Nikon D850 است. با عملکرد عملکرد، می توانید تعداد معینی عکس با طول های مختلف نمایش داده شده در محدوده یا فاصله کانونی تعریف کنید تا دوربین بتواند با تغییر فوکوس، ضبط و ذخیره کند.
به عنوان مثال، می توانید به دوربین بگویید که از چه فاصله ای تا چه فاصله ای و با چه فاصله زمانی بین هر عکس، چند شات ضبط کند. البته این ویژگی قبلا در برخی از دوربین های Olympus و Panasonic وجود دارد، برخلاف این دوربین ها، Nikon D850 نمی تواند عکس ها را با هم ترکیب کند.
با این حال، می توانید تمام عکس های خود را در پوشه های جداگانه قرار دهید، که بعداً می توانید مستقیماً با برنامه هایی مانند Helicon Focus یا Adobe Photoshop ترکیب کنید.

مشخصات کلی دوربین عکاسی نیکون

  • سنسور ۴۵٫۷ مگاپکسلی از نوع BSI CMOS
  • پردازشگر EXPEED 5
  • صفحه نمایش لمسی ۳٫۲ اینچیاز نوع LCD چرخان با دقت ۲٫۳۶ میلیون نقطه
  • ضبط ویدئو با کیفیت UHD 4K با حداکثر سرعت ۳۰ قریم بر ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار ۱۵۳ نقطه ای
  • محدوده ایزو ۶۴-۲۵۶۰۰ قابلیت گسترش تا ۳۲-۱۰۲۴۰۰
  • قابلیت ضبط تایم لپس ۸K
  • سنسور ۱۸۰K RGB
  • دارای وای فای بلوتوث و اسنپ بریج
  • همراه با لنز کیت ۲۴-۱۲۰ نیکون
این مقاله را بخوانید
دوربین نیکون d5100 با لنز ۱۸-۱۰۵