دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action

بررسی دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action

دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action نخستین دوربین اکشن‌ نیکون می باشد که دارای یک بدنه‌ای کامپکت و با مقاومت بالا بهره می‌برد. این محصول می‌تواند برای مخاطبان و افراد واقعیت مجازی بسیار جذاب و دوست‌ داشتنی باشد و حال که پای نیکون در میان آمده، شاید نگران کمتری برای خرید و تجربه‌ آن وجود داشته باشد. این دوربین به دو لنز و حسگر تصویر مجهز گشته که آن را قادر به ضبط فیلم‌های ۳۶۰ درجه و با کیفیت ۴K می‌کند. به خاطر اکشن کمرای نیکون می‌توان هر آنچه که در اطراف خود اتفاق می‌افتد را تمام و کمال با ثبت رسانده و از منظر دلخواه خود به تماشای آن‌ها بنشینیم.

رزولوشن Ultra HD 4K

این دوربین قابلیت این را دارد با رزولوشن Ultra HD 4K با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری Full HD 1080p با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری ۱۴۴۰ در ۹۶۰ با سرعت ۲۵/۳۰ فریم بر ثانیه و تصاویر ثابت ۲۹ مگاپیکسلی را ضبط کند. در همه ی حالت های عکاسی، هر دو لنز به طور خودکار به طور همزمان کار می کنند. هر لنز دارای ۷ عنصر لنز در ۷ گروه است و فاصله فوکوس تقریباً ۱۲ اینچی را ارائه می دهد. مانند سایر سری هایKeyMission 360 از لنزهای شیشه ای نیکون Nikkor استفاده می کند که نشان دهنده تعهد نمایندگی نیکون به این مجموعه است.

بدنه دوربین

این دوربین برای مقاومت در برابر عوامل مختلف از بدنه ای متفاوت و حالت دار ساخته شده است: بدون بدنه اضافی، ضد آب تا عمق ۱۰۰ فوت، ضد ضربه از ۶٫۶ فوت، ضد یخ زدگی و ضد گرد و غبار است. به عیز از سادگی در استفاده ی ان ، عدم نیاز به محفظه امکان ضبط تصویر و صدای تمیزتر را فراهم می کند، چون که هیچ لایه اضافی بین لنز و میکروفون و سوژه مورد نیاز نیست.

این مقاله را بخوانید
مزایای بودن میکروفن دوربین

لرزش الکترونیکی داخلی

و همینطور مجهز به جزئی که موجب کاهش لرزش الکترونیکی داخلی (برای ضبط ۱۰۸۰p) است که اثرات لرزش ها و لرزش ها را در ماجراجویی های شما در فضای باز کاهش می دهد و تصویر نهایی نرم تری را برای شما به ارمغان می آورد. یک برنامه کنترل و پخش نیکون رایگان برای دانلود نیز همراه با دوربین موجود است که با دستگاه های همراه iOS و Android سازگار است.

دارای مجموعه متفاوتی از لوازم جانبی است، از جمله ژاکت سیلیکونی مانند قفس، محافظ لنز برای مقابله از خراشیدگی، و محافظ لنز زیر آب که به شما امکان می دهد در زیر آب فوکوس بهتری داشته باشید. علاوه بر این، بسیاری از لوازم جانبی اختیاری KeyMission را برای سواری، ورزش های آبی و فعالیت های روزمره در فضای باز پشتیبانی می کند.

دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Actionاز نظر طراحی ظاهری میتوان گفت که KeyMission 360 به درستی و مناسب در دست جای میگیرد و سایز های نزدیک به گوپرو HERO 4 Session دارد. همچنین از وای‌فای داخلی و بلوتوث بهره می‌برد که به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده را بسیار آسان و سریع می‌کند. همچنین می‌توان به لطف وای‌فای، از صفحه نمایش گوشی موبایل خود به عنوان Live View بهره گرفت.

زاویه دید ۳۶۰

این دوربین اکشن‌کمرا KeyMission 360  همان‌طور که  از اسم آن می‌توان حدس زد از زاویه دید ۳۶۰ درجه ای برخوردار است. KeyMission 360 می‌تواند فیلم‌هایی ۳۶۰ درجه را با کیفیت ۴K به خوبی رکورد کند. در واقع شرکت نیکون علاقه بسیاری به رزولوشن بالای فیلمبرداری پیدا کرده چراکه هر سه دوربین معرفی شده توسط این شرکت از قابلیت ضبط فیلم‌ها با کیفیت ۴K برخوردار می باشد.

این مقاله را بخوانید
فرمت و اندازه فایل عکس در دوربین