دوربین نیکون d3500 با لنز 18-55

معرفی کوتاه دوربین

شما برای اینکه یک عکس خوب داشته باشید و بتوانید تشخیص دهید حنما نباید یک عکاس حرفه ای و سابقه دار باشید و یا حتی برای اینکه بتوانید یک عکس حرفه ای و با کیفیت بگیرید الزامی نیست که یک عکاس ماهر باشید تنها چیزی که شما به ان نیاز دارید یک دوربین نیکون d3500 با لنز ۱۸-۵۵ است! انجام دادن این کار بسیار ساده و راحت است فقط لازم است شما سوژه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه ی شاتر را فشار دهید

حسگر و پردازنده

دوربین نیکون از همان سنسور های نسل قبلی که ۲۴ مگاپیکسلی CMOS  بود بهره می‌برد. این حسگر که اندازه APS-C دارد و در دوربین‌های نیکون فرمت DX نامیده می‌شود، علاوه  در D3400 بلکه در بسیاری از دوربین‌های رده بالاتر، مانند D5600 و D7200 نیز استفاده شده است و کیفیت و کارآیی و محدوده وسیع Dynamic Range خود را در آن دوربین‌ها نیز به نمایش گذاشته است.و نکته جالب این است که نیکون بخاطر اینکه میزان شارپنس و جزئیات را به بالاترین میزان برساند فیلتر Low-Pass از روی این حسگر ها حذف کرده.

دوربین نیکون d3500 با لنز 18-55

اما این موضوع درحالی که در دوربین های رده بالاتر نیکون این فیلتر در حسگر های انها موجوده به همین خاطر در مقایسه با سنسور های مترادف نیکون شارپنس کمتری را عرضه میکند

دوربین نیکون باز هم از این پردازنده EXPEED 4 به کار برده است.گرچه این پردازشگر از بهترین پردازنده های نیکون نیست ولی دوربین نیکون D3500 whit 18-55mm می تواند با وجود ان با سرعت ۵فریم بر ثانیه عکاسی کند و حساسیت خود را تا ISO 25,600 بیشتر کند و برای یک عکاس تازه کار یا کاربرانی که حرفه ای اموزش ندیده اند مناسب است.

این مقاله را بخوانید
مقایسه دوربین کانن SX70 با دوربین نیکون P1000

فوکوس دوربین نیکون d3500

بر خلاف گوشی‌های هوشمند معمولی، موضوعات مربوط به حرکت سریع برای دوربین عکاسی نیکون D3500 مشکلی ایجاد نمی‌کنند. ۱۱ نقطه فوکوس خودکار در طول کادر پخش می‌شود و قفل AF در حالی که شما در حال عکاسی پیاپی هستید در طول این مدت روی عکس ثابت می‌ماند و آن را در فوکوس نگه می‌دارد.

دوربین نیکون d3500 با لنز 18-55

فیلمبرداری دوربین نیکون d3500

ضبط یک ویدیوی زیبا با دوربین عکاسی نیکون D3500 به اندازه‌ی گرفتن عکس با آن ساده و راحت است. تنها اهرم نمایش زنده را ورق بزنید و دکمه‌ی ضبط را فشار دهید و ویدیو هایی بدون زحمت و بلافاصله با رزولوشن فیلمبرداری ۱۰۸۰ Full HD و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید.

و همینطور شما این امکان را دارید تا از قابلیت زوم دوربین عکاسی خود برای ضبط ویدیو‌هایی با زاویه دید واید یا کلوزآپ استفاده کنید.

فیلمبرداری خوب با Nikon D3500 به آسانی گرفتن عکس است. کافی است اهرم نمای زنده را بچرخانید و دکمه ضبط را فشار دهید و بی دردسر و فوری فیلم هایی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ Full HD و ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. همچنین می‌توانید از عملکرد زوم دوربین برای ضبط ویدیوهای با زاویه باز یا نزدیک استفاده کنید.

کیفیت تصویر گرفته شده همراه با عکس

عکس هایی با کیفیت این دوربین DSLR  به شما خواهد داد که با دیدن انها به سادگی این کار پی میبرید و از در دست گرفتن ان لذت خواهید برد بسیار متعادل و محکم با ابزار های کنترلی که دارد در اختیار شما می گذارد

این مقاله را بخوانید
دوربين نيکون D5600 body

این دوربین تنوع های زیادی دارد که برای سفر های شما بسیار مناسب است و همچنین یکی از فواید ان سازگاری این دوربین با گوشی های هوشمند شماست که موجب می شود اشتراک عکس ها و عملکرد ان بهتر شود لذت استفاده از ان را دوچندان کند.و اگر شما تا کنون از دوربین DSLR استفاده نکرده باشید می توانید با این دوربین استعداد خود را پیدا کنید و عکس هایی جذاب و خیره کنند بگیرید.

برخی از بهترین لحظات فقط یک صدم ثانیه طول می‌کشند. دکمه‌ی شاتر را روی دوربین عکاسی خود فشار و آن را نگه دارید تا حداکثر ۵ فریم بر ثانیه را با وضوح و فوکوس کامل و به صورت شارپ ثبت کنید.

این ویژگی به شما این اطمینان را می‌دهد که لحظه‌ای را که اهمیت داشت و می‌خواستید را ثبت کرده‌اید

طراحی بدنه دوربین نیکون d3500

دوربین عکاسی نیکون D3500 به طور باورنکردنی‌، بسیار راحت در دستان شما قرار می‌گیرد و از نگه داشتن آن احساس خوشایندی خواهید داشت. وزن این دوربین حتی با قرار گرفتن یک لنز زوم بر روی آن بسیار کم است.هر دکمه و چرخدنده به دقت برای راحتی و سهولت استفاده از آن قرار داده شده است و همچنین منوی آن بسیار ساده و شهودی و قابل درک است

باتری بسیار پیشرفته

یکی از نکته هایی که در دوربین های عکاسی رده پایین نیکون جالب است قدرت بی نظیر ان هاست باطری EN-EL14A با قدرت ۱۲۳۰ mAh در نیکون D3400 قابلیت این را دارد که رد سطح خود بسیار عالی عمل کند ولی نیکون در مدل های جدیدتر همین باتری را نیز بهتر کرده است و امروز همان باطری در این دوربین تا حدود ۳۰درصد بهبود کارایی می تواند تا ۱۵۵۰شات عکس را ذخیره کند که رقم بسیار قابل نوجهی است با وجود همچین نکات خوبی اینکه باطری این دوربین را نمی‌توانید از طریق شارژر USB شارژ کنید، اهمیت زیادی ندارد.

این مقاله را بخوانید
دوربین نیکون d5100 با لنز ۱۸-۱۰۵

دوربین نیکون d3500 با لنز 18-55اتصال وایرلس دوربین نیکون d3500

دوربین D3500 با پشتیبانی از امکانات گسترده به اشتراک گذاری و برچسب گذاری ، از قابلیت اتصال داخلی SnapBridge برای انتقال بی وقفه تصاویر به یک دستگاه تلفن همراه برخوردار است.

فناوری BLE (بلوتوث کم انرژی) امکان برقراری ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را فراهم می کند و امکان انتقال خودکار عکس ۲MP را هنگام عکاسی فراهم می کند. SnapBridge برای حداکثر پنج دستگاه منحصر به فرد به یک بار نصب نیاز دارد و همچنین برای تهیه پشتیبان از پرونده ها و به اشتراک گذاری تصاویر همراه با NIKON IMAGE SPACE کار می کند.

لنز های مناسب دوربین نیکون d3500

لنز AF-P DX NIKKOR 18-55mm f / 3.5-5.6G VR به دلیل اینکه بزرگنمایی استانداردی دارد و یک فاصله کانونی معادل ۳۵ میلی متر از ۲۷-۸۲٫۵ میلی متر را فراهم می کند. مناسب ترین گزینه برای دوربین نیکون d3500 می باشد.

دوربین نیکون d3500 با لنز 18-55

خرید دوربین همراه با لنز نیکون d3500

شما می توانید با دوربین نیکون d3500 لنز ۱۸-۵۵mm را تهیه کنید و از عکاسی لذت ببرید و عکس های فوق العاده ای بگیرید.

امکانات نامحدود

هر دوربین DSLR نیکون ظاهری جدید و هیجان انگیز ارائه می دهد. دنیای جدیدی از عکس های ماکرو افراطی نزدیک را کشف کنید.با لنزهای پرایم سریع به پس زمینه خود جلوه ای رویایی بدهید. کل صحنه را با لنز زوم فوق عریض ثبت کنید. امکانات بی پایان هستند.