لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شب

لنز برای عکاسی در شب : امروز قصد داریم به سوالی بپردازیم که من می شنوم دائما مطرح می شود ، بهترین لنزهای نیکون برای عکاسی در شب کدامند؟

بهترین لنزهای نیکون برای عکاسی در شب کدامند؟

  • لنز زاویه دار Samyang SY14MAE-N 14mm F2.8

نیکون F-mount 14mm f/2.8 ED AS IF UMC از Samyang ، یک پرایمر فوق العاده گسترده و روشن ، همه کاره دارای حداکثر دیافراگم f/2.8 روشن است و برای موضوعات مختلف از منظر تا معماری تا عکاسی نجومی مناسب است.

طراحی نوری شامل یک جفت عنصر کروی و سه عنصر با ضریب شکست بالا (HR) است که انحرافات کروی و اعوجاج را کنترل می کند. علاوه بر این ، از دو عنصر پراکندگی فوق العاده کم برای کاهش حاشیه رنگ و انحراف رنگی برای بهبود وضوح و دقت رنگ استفاده می شود.

لنز برای عکاسی در شبUltra Multi-Coating نیز برای محدود کردن شعله ور شدن و افزایش شباهت برای بهبود کنتراست و ارائه رنگ در شرایط نوری قوی استفاده شده است. این پرایم فوکوس دستی دارای حداقل فاصله فوکوس ۱۱ اینچی است و همچنین دارای یک کاپوت لنز به شکل گلبرگ داخلی برای محافظت در برابر شعله ور شدن و محافظت از عنصر جلویی است.

  • لنز NIKON 24-70mm f/2.8

AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED از نیکون که معمولاً به عنوان کار حرفه ای ها شناخته می شود . یک زوم استاندارد همه کاره است که با طراحی نوری روشن و پیچیده مشخص می شود. حداکثر گشودگی دیافراگم f/2.8 عملکرد و روشنایی یکنواخت را در سراسر محدوده بزرگنمایی ایجاد می کند و برای کار در نور کم و کار با تکنیک های فوکوس انتخابی مناسب است.

این مقاله را بخوانید
نمایندگی دوربین نیکون

لنز برای عکاسی در شباز سه عنصر کروی شیشه ای و سه عنصر پراکندگی فوق العاده کم برای کاهش انحرافات کروی و رنگی در سراسر محدوده زوم استفاده می شود تا وضوح بالایی را ایجاد کند.

همچنین با استفاده از کیفیت تصویر ، یک کت کریستالی نانو و یک پوشش فوق العاده یکپارچه برای کنترل شعله ور و شبح برای بهبود کنتراست و دقت رنگ استفاده شده است. علاوه بر این ، با تکمیل قابلیت های تصویربرداری ، یک موتور موج خاموش عملکرد فوکوس خودکار سریع و دقیق را ارائه می دهد.

  • لنز Nikon 35mm f/1.8

تقریبا به عنوان همه کاره یک لنز نخست می شود، لنز ۳۵mm AF-S DX NIKKOR F / 1.8G از نیکونیک لنز معادل ۵۲٫۵ میلی متر برای دوربین های با فرمت DX است و با فاکتور فرم براق ، میدان دید معمولی و حداکثر دیافراگم f/1.8 مشخص می شود.

طراحی سریع لنز مناسب کار در شرایط نوری دشوار است و همچنین امکان کنترل بهتر بر عمق میدان را برای جداسازی سوژه ها و کار با تکنیک های فوکوس انتخابی فراهم می کند. طراحی نوری دارای یک عنصر کروی است که به کنترل اعوجاج و انحرافات کروی کمک می کند تا وضوح قابل توجهی را ایجاد کند.

لنز برای عکاسی در شبپوشش فوق العاده یکپارچه نیز روی عناصر جداگانه اعمال شده و برافروختگی و شبح لنز را برای کنتراست و دقت بیشتر رنگ هنگام کار در شرایط روشن و دارای نور پس زمینه کنترل می کند. مکمل نوری یک موتور موج خاموش است که به سرعت امکان می دهد.

  • لنز Nikon 85mm f/1.8

AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G از نیکون ، فاصله کانونی بسیار مطلوبی برای عکاسی پرتره را دارا می باشد، یک دوربین تله کوتاه با حداکثر گشودگی دیافراگم f/1.8 است.

این مقاله را بخوانید
راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی نیکون برای دانشجویان

این طرح بین یک عامل سبک وزن و جمع و جور تعادل پیدا می کند و در عین حال به اندازه کافی سریع است تا عمق میدان و لباس مناسب در نور کم را به طور م controlثر کنترل کند.

لنز Nikon 85mm f/1.8عناصر لنزهای جداگانه دارای یک پوشش فوق العاده یکپارچه هستند که برافروختگی و شبح را کنترل می کند تا هنگام کار در شرایط روشن و دارای نور پس زمینه ، کنتراست و وفاداری رنگ بیشتری را ایجاد کند. علاوه بر این ، موتور موج خاموش عملکرد فوکوس خودکار سریع و دقیق و لغو فوکوس دستی تمام وقت را ارائه می دهد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین نیکون و لنز نیکون با کارشناسان ما در نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمایید.