ژست عکس مادر و دختری

آیا تا به حال آلبوم عکس خانوادگی قدیمی خود را نگاه کردید و تعجب کنید که شما می توانید عکس بهتری از لحظات شیرین و به یاد ماندنی خود و کودکتان داشته باشید؟ در این مقاله از نیکون ما به شما برخی از ژست عکس مادر و دختری را  به بهترین شکل لحظات شیرین خود ثبت کنید.

  • عکاسی در یک پیک‌نیک دو نفره

یک پیک‌ نیک ساده  با میوه، شیرینی و نوشیدنی یک انتخاب عالی برای عکاسی است. برای گرفتن یک عکس عالی شما می توانید با وجود یک زیرانداز قشنگ با یک سبد پیک‌نیک در چنین فضایی مطمئناً آلبوم خانوادگی زیبایی را ایجاد کنید. ایستاده، نشسته یا دراز کشیده فرقی ندارد، یک ژست راحت انتخاب کنید و از عکاسی لذت ببرید!

البته یادتان نرود که برای عکاسی در فضای باز، قوانین عکاسی در ساعت طلایی روز را رعایت کنید.

  • عکس مادر دختری مدل احساسی

احساس مادرانه از زیباترین حس های دنیاست. بنابراین سعی کنید در عکس ها طبیعی باشید و نهایت احساس را در چهره و نگاه خود به کودک نشان دهید. از ژست‌های عکس احساسی با دختر بچه ها بوسیدن و در آعوش گرفتن است. احساس مادرانه از زیباترین حس های دنیاست. بنابراین سعی کنید در عکس ها طبیعی باشید و نهایت احساس را در چهره و نگاه خود به کودک نشان دهید. از ژست‌های عکس احساسی با دختر بچه ها بوسیدن و در آعوش گرفتن است.ژست عکس مادر و دختری

  • عکاسی خیابانی مادر و دختر

یک ژست عکس مادر و دختر جذاب که می‌تواند تا سال‌های سال برای شما خاطره‌انگیز باشد، عکسی کنار کافه‌های خیابانی یا هنگام عصر در نور خیابان است. می‌توانید کنار فواره‌ها یا مجسمه‌های نفیس عکس بگیرید. برای جذاب‌تر شدن چنین ژستی بهتر است که مادر و دختر لباس‌های مدرن تضاد بپوشند تا تضاد زیبا و چشم‌نوازی در کنار ساختمان‌ها و مجسمه‌های قدیمی ایجاد کند.

  • کنار آب یا دریا

آب همیشه نماد پاکی و آرامش است و یکی از مکان‌های عالی برای عکاسی، کنار دریا و چشمه است. ژست عکاسی مادر و دختر در این مکان می‌تواند متنوع باشد از آب‌بازی گرفته تا آفتاب گرفتن در ساحل؛ غروب نیز برای عکاسی به‌ویژه کنار دریا گزینه خوبی است. برای مشاهده ایده های بیشتر در خصوص ژست عکاسی کنار دریا، روی لینک کلیک کنید.

  • ژست عکس مادر و دختریعکس با لباس ست مادر و دختر

ژست‌های زیادی برای عکاسی مادر و دختر هست اما پوشیدن لباس‌های ست و حالت بدن یکسان محبوب‌ترین گزینه است. با این ایده می‌تواند هم در آتلیه و هم در خانه و یا در طبیعت عکس بگیرید.

  • در حال آشپزی

آشپزی شبیه یک ماجراجویی جذاب است و چه چیزی بهتر از اینکه با دختران خود در حال آشپزی عکس بگیرید. ژست‌های مختلفی هم می‌توانید بگیرید مثل پاشیدن آرد به هم، تست غذا کنار هم و مواردی ازاین‌دست. تنوع رنگ مواد غذایی عکس شما را جذاب‌تر هم خواهد کرد.

  • هنگام خرید

نمی‌توان انکار کرد که خرید یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای خانم‌هاست. بهتر است دختر خود را در خرید با خود همراه کرده و در یک مرکز خرید با لیوان قهوه در دست یا بسته‌های خرید عکاسی کنید. فقط باید در انتخاب لباس دقت لازم را داشته باشید. نیازی به‌همراه‌داشتن عکاس حرفه‌ای هم نیست، می‌توانید با گوشی خود هم حرفه‌ای عکس بگیرد.

  • مادر و دختر در حالت خواب

هنگامی که دختر شما روی پایتان به‌خواب‌رفته زمان مناسبی برای ثبت یک عکس ایده‌آل است. مزیت این ژست عکس مادر و دختر این است که برای مدل‌های هر سنی مناسب هستند. اگر از نوزادان تازه‌متولدشده و کودکان خردسال عکاسی می‌‌کنید، می‌توانید عکس‌های خانوادگی پرتره را با یک نوزاد خوابیده در آغوش مادر بگیرید. اگر دخترتان بزرگ‌تر است، هنگامی که مادر موهای او را نوازش می‌کند و سر دختر روی پا مادر است، عکسی گرم را به شما هدیه خواهد داد.

  • عکس سیاه‌وسفید

یکی از خاطره‌انگیزترین عکس‌ها در آلبوم‌های خانوادگی، عکس‌های سیاه‌وسفید و است و چه‌بهتر که با دختر خود یک عکس سیاه‌وسفید داشته باشید. حس نوستالژیک این عکس‌ها بسیار خوشایند است و همیشه در خاطر شما می‌ماند.ژست عکس مادر و دختری

این مقاله را بخوانید
آموزش دکمه های دوربین