دوربین عکاسی نیکون D3300

دوربین عکاسی نیکون D3300 با داشتن سنسوری با دقت ۲۴٫۲ مگاپیکسل و توانایی فیلمبرداری FULL HD لحظات شاد و هیجان انگیز شما را با جزئیات کامل، رنگ های به دلنشین و پس زمینه های تار و زیبا ضبط می کند. دوربین عکاسی نیکون با داشتن لنز زوم ، در کل دوربینی کم حجم و سبک از نوع HD-SLR می باشد.

دوربین عکاسی D3300

به منظور جابجایی عکس ها و فیلم ها به وسایل الکترونیکی دیگر و به اشتراک گذاشتن آنها در شبکه های اجتماعی مختلف، شارژر جانبی بی سیم (Wireless) مدل WU-1a برای دوربین عکاسی نیکون D3300 در نظر گرفته شده است. D3300 نیکون در ثبت عکس ها پر وضوح پانوراما، دادن جلوه های ویژه هنری به عکس ها و همچنین ثبت فیلم های FULL HD همراه بهترین لحظات زندگی شما خواهد بود.

ویژگی های اصلی دوربین عکاسی نیکون D3300 :

  1. سنسور سایز APS-C (فرمت DX) با دقت ۲۴٫۲ مگاپیکسل
  2. پردازنده ی EXPEED 4
  3. لنز زوم ۱۸-۵۵mm f/3.5-5.6G VR II
  4. تصویر برداری FULL HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه
  5. ISO استاندارد ۱۰۰-۱۲۸۰۰، قابل ارتقا تا ۲۵٫۶۰۰
  6. عکاسی پی در پی با سرعت ۵ فریم در ثانیه
  7. توانایی عکاسی پانوراما
  8. سازگاری با آداپتور وایرلسD3300

تجربه ی لحظاتی شفاف و پروضوح

دوربین عکاسی نیکون D3300 با استفاده از سنسور سایز APS-C با دقت ۲۴٫۸ مگاپیکسل توانایی دارد که به ثبت عکس های با وضوح بالا می باشد. پردازنده قوی این دوربین از مدل EXPEED 4 میباشد به قابلیت شات گرفتن پی در پی با سرعت ۵ فریم در ثانیه را فراهم می آورد.

دوربین عکاسی نیکون D3300دوربین عکاسی نیکون D3300 در خلق عکس های پاناروما با رزولوشن بالا و همچنین استفاده از حساسیت (ISO) بالا در نور کم بسیار قوی کار میکند. D3300 از آنجا یک دوربین HD-SLR نامیده میشود که توانایی فیلمبرداری FULL HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را فراهم آورده است.

این مقاله را بخوانید
عکاسی با دوربین نیکون d3200

عکاسی پانوراما

زمانی که احساس کردید حتی با زاویه باز ۱۸میلیمتری D3300 خود نمیتوانید تمام سوژه دلخواه تان را یکجا داشته باشید، شما توانایی ثبت تصاویری از نوع پانوراما را دارید و میتوانید از این جنس تصاویر خلق کنید. حالت پانورامای این دوربین شما را گام به گام راهنمایی خواهد کرد تا تمام تصویر را یکجا ثبت کنید. همچنین، پس از گرفتن عکس نیز میتوانید با استفاده از جلوه های جالب و فیلتر های درونی این دوربین با سلیقه ی خود در حال و هوای عکس دخالت کنید.

حسگر

اگرچه وضوح سنسور Nikon D3300 Kit 18-55 + 70-300 همانند مدل قبلی D3200 با ۲۴ مگاپیکسل است، اما این سنسور فاقد فیلتر پایین گذر است. تقریباً همه دوربین‌های دیجیتال از یک فیلتر پایین‌گذر روی سنسور استفاده می‌کنند تا از ایجاد موآر (خطوط رنگی نامنظم در سوژه‌های تکراری) (تاری تصویر) جلوگیری کنند، اما به نظر می‌رسد با افزایش وضوح سنسورها این فیلتر افزایش می‌یابد. دیگر لازم نیست. بدون فیلتر. در نتیجه با حذف این فیلتر، وضوح تصویر افزایش می یابد و جزئیات تصویر بهتر ثبت می شود. برای کاهش صداهای احتمالی می توانید از نرم افزار Nikon Capture NX بعد از عکاسی استفاده کنید.

فیلمبرداری FULL HD

با دوربین عکاسی نیکون D3300 میتوانید لحظات خود را با جزئیات دقیق و کیفیت فوق العاده ای فیلمبرداری کرده . بعلاوه، با استفاده از فیلترها و جلوه های ویژه دوربین میتوانید حالات هنری و خاص به فیلم ها بدهید.