بهترین لوازم ضروری برای عکاس ها

بهترین لوازم ضروری برای عکاس ها

بهترین لوازم ضروری برای عکاس ها به نظر شما کدام است؟.کدام لوازم جانبی دوربین عکاسی مفید است .این مسئله باعث گیج شدن بسیاری از عکاسان مبتدی می شود. بعضی از لوازم جانبی برای هر عکاس الزامی است، در حالی که بعضی دیگر فقط در یک سبک ویژه مفید هستند.نمایندگی نیکون در ادامه ی مقاله با این لوازم ضروری اشنا میشوید.

درپوش لنز

سبک عکاسی اهمیتی ندارد ، شما باید از لنز دوربین خود محافظت کنید. به ویژه اگر در یک کیت لنز گران قیمت سرمایه گذاری کرده باشید. در پوش لنز از لنز شما در مقابل گرد و غبار، خاک و آب محافظت می کند.
در این صورت ، اگر قصد دارید کوچکترین و بزرگترین لنزهای خود را بپوشانید، درپوش لنزهای Micro و Magnum موجود است. Micro مناسب ترین لنزهای ۵۴ و ۷۶ میلی متر است و Magnum مناسب ترین لنزهای ۷۲ و ۱۲۲ میلی متر است.

به لطف مواد لاستیکی آن می توانید آن را کشیده و در قسمت جلویی و پشت لنز قرار گیرد. درپوش لنز جهانی KUVRD یک انتخاب عالی برای محافظت از لنز دوربین در زمان مسافرت است.

فلاش TTL

چشمک زن های خارجی فوق العاده مفید هستند چون این قابلیت را دارند تا عکس را حرفه ای جلوه دهند.اگر به خوبی از آن استفاده کنید ، به نظر می رسد که حتی از فلش استفاده نشده است و به صورت غیر مستقیم بر روی عکس تاثیر می گذارد.این به عکسهای شما جلوه ای طبیعی می بخشد. با شرکت در دوره های پویا اندیش عکاسی با انواع فلاش را یاد خواهید گرفت.

این مقاله را بخوانید
دلایل استفاده از لنز 70-24 میلی متری

سه پایه

سه پایه یکی از لوازم ضروری دوربین برای هر عکاس است. این به شما کمک می کند دوربین خود را ثابت نگه دارید و دست ها را آزاد می کند.وقتی سرمایه گذاری بیشتری روی تجهیزات عکاسی شروع کنید، تنها بهترین لوازم جانبی DSLR را می خواهید. و وقتی نوبت به یک سه پایه می رسد، باید ازاین اطمینان حاصل کنید که می تواند وزن را حفظ کند و ثبات را ایجاد کند. سه پایه ونگارد یک سه پایه عالی است. این به شما کمک می کند ، بدون توجه به شرایط، عکس های واضحی بگیرید.

بهترین لوازم ضروری برای عکاس هافیلترهای خلاق

فیلترهای خلاق شامل فیلترهای UV ، ND و رنگی هستند. آنها در صحنه های مختلف عکاسی به کار شما می آیند. از عکاسی از غروب خورشید گرفته تا ایجاد نوردهی طولانی، شما می توانید از فیلترهای خلاقانه متنوعی بهره مند شوید.فراموش نکنید که مطمئن شوید فیلتر را اندازه مناسب لنز خود را گرفته اید و فیلتر دایره ای (برخلاف خطی) برای DSLR خریداری کرده اید.
یکی از پیشنهاد های ما به شما فیلتر شیشه Polarizer دایره ای دیجیتال Hoya 72mm DMC PRO1 است. این بسیار نازک است ، میزان تابش لنز را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد تصاویر با کیفیتی بگیرید.

تمیز کننده لنز

از بین انواع پاک کننده های لنز پارچه های تمیزکننده میکروفیبر MagicFiber را به عنوان متنوع ترین و مفید ترین به شما ارائه می کنیم.ارزان و یکبار مصرف هستند و می توانید از آنها در فیلترهای خود نیز استفاده کنید. ماهیت ضد استاتیکی آنها در دور نگه داشتن گرد و غبار نیز عالی است. از این موارد برای موثر ترین تمیز کردن لنز در کثیف ترین شرایط استفاده کنید.

این مقاله را بخوانید
نکات عکاسی از برگ های پاییزی

تمیز کننده سنسور دوربین

برای از بین بردن گرد و غبار ، با استفاده از Rocket Air Blaster ذرات مزاحم داخل دوربین خود را از بین ببرید. با استفاده از این پاک کننده سنسور ،این قابلیت را یک کیت ضروری تمیز کردن لنزها را کنار هم قرار دهید.