بهترین دوربین های ویدئویی نیکون

بهترین دوربین های ویدئویی نیکون

بهترین دوربین های ویدئویی نیکون ، چه ویدیوهای کوتاه برجسته ای از محصول ایجاد شود ، چه حتی یک فیلم کامل تولید شود ، عکاسان بیشتری به طریقی ویدئو را به کارنامه خود اضافه می کنند. بنابراین انتخاب دوربینی که فیلم برداری فوق العاده داشته باشد بسیار مهم است. مطمئناً دوربین های ویدئویی اختصاصی وجود دارند که بیشترین قابلیت ها را ارائه می دهند ، اما برای بسیاری از افراد مزیت داشتن یک دوربین که هم ویدیو و هم عکس را انجام می دهد بسیار بزرگتر از آن است که بتوانید آن را رها کنید.

بنابراین چرا یک دوربین نیکون را از دوربین Canon ، Sony یا یکی دیگر انتخاب می کنید؟ درحالی که حوزه هایی وجود دارد که نیکون در آنها عقب افتاده است (مانند فوکوس خودکار ویدئویی فرعی) ، مدل های اخیر پیشرفت ها و ویژگی هایی را ارائه کرده اند که آنها را بسیار رقابتی تر می کند. و اگر قبلاً مجموعه ای از لنزها و لوازم جانبی نیکون دارید ، ماندن در کنار نیکون ممکن است گزینه ایده آل باشد.
قبل از تصمیم گیری در مورد هر دوربینی ، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و به آنها توجه کنید.

هنگام انتخاب دوربین برای فیلمبرداری به چه نکاتی توجه کنیم

  • بهترین دوربین های ویدئویی نیکوناندازه سنسور

حسگر تصویر نور را به فرمت دیجیتالی تبدیل می کند ، سپس دوربین آن را به عکس یا فیلم تبدیل می کند. در دنیای ویدیو ، به ویژه در دنیای DSLR ها ، محبوب ترین اندازه هایی که باید در نظر گرفته شوند سنسورهای فول فریم و APS-C یا “سنسورهای برش” هستند. سنسورهای فول فریم اغلب بهتر در نظر گرفته می شوند زیرا در نور کم عملکرد خوبی دارند و امکان کنترل زیاد بر عمق میدان کم را دارند ، اما سنسورهای برش اغلب هزینه کمتری دارند و اگر معمولاً با عمق میدان عمیق عکاسی می کنید ، اغلب قابل قبول هستند. پروژه های ویدئویی دوربین های سنسور برش نیز اغلب سبک تر هستند ، که برای سفر ایده آل است.

  • DSLR یا Mirrorless

در چند سال گذشته ، دوربین های بدون آینه شهرت خود را به عنوان انتخابی واقعی برای ترکیب عکس و فیلم در یک دوربین به دست آورده اند. این شهرت خالی از لطف نبوده است. بسیاری از مدل های دوربین بدون آینه بیشترین ویژگی هایی را ارائه می دهند که در DSLR موجود نبوده است. ارائه هایی مانند تثبیت کننده تصویر داخلی و ویژگی های ویدیو محور مانند گورخرها و اوج فوکوس (تا همین اواخر) به سادگی در اکثر DSLR ها گزینه ای نبوده است.

این مقاله را بخوانید
نمایندگی مرکزی نیکون

اما این بدان معنا نیست که DSLR ها انتخاب بدی برای فیلم هستند.

بیشتر و بیشتر این ویژگیها شروع می شوند (و ادامه خواهند یافت) و به DSLR ها می رسند و برای عکاسان ترکیبی هنوز هم مزایای بسیار واقعی برای عکاسی ثابت وجود دارد که ممکن است ویژگی های از دست رفته ویدئو ، مانند عمر باتری بهتر را جبران کند. نیازهای شخصی شما باید در جهت گیری که می خواهید انتخاب کنید تاثیر بگذارد.

  • کیفیت ویدیو

البته ، هنگام انتخاب هر دوربینی ، وضوح بسیار مهم است. در چند سال گذشته ، ۴K برای وضوح تصویر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، اما آیا این بدان معناست که در همه شرایط ضروری است؟

برای برخی از افراد بله ، ۴K کاملاً ضروری خواهد بود. برای دیگران ، ۱۰۸۰p ممکن است کافی باشد. اگر ۱۰۸۰p را با کیفیت ۱۰K پیاده سازی می کنید ، هنوز استدلال هایی در مورد مزیت فیلمبرداری ۴K وجود دارد ، اما واقعیت این است که پنجره زمان کافی برای ۱۰۸۰p در حال کوتاه شدن است. ما در حال نزدیک شدن به نقطه ای هستیم که اگر قصد خرید دوربین جدید در ۲ یا ۳ سال آینده را ندارید ، ممکن است بخواهید برای کمی تصحیح در آینده به ۴K جهش کنید.

  • بهترین دوربین های ویدئویی نیکونانتخاب لنز

نوع دوربینی که انتخاب می کنید ، انتخاب لنزهای موجود را تعیین می کند. نیکون در حال حاضر دارای سه خط لنز است: FX برای DSLR های فول فریم ، DX برای سنسورهای DPSLR با سنسور APS-C و پایه Z برای بدون آینه. برخی از لنزها با چه اجسامی کار می کنند. به عنوان مثال ، لنزهای FX (فول فریم) روی دوربین های نیکون با فرمت DX (کراپ فریم) کار می کنند اما برعکس-مگر اینکه دوربین فول فریم شما دارای حالت برش باشد. به علاوه ، می توانید آداپتورهایی را برای نصب لنزهای FX به دوربین های Z Z نصب کنید. به طور خلاصه ، لنزهای خاصی را نمی توان در دوربین های خاص حتی در یک مارک تجاری استفاده کرد.

این مقاله را بخوانید
میکروفن سارامونیک

اگر می خواهید تمام کیت خود را کاملاً جدید خریداری کنید ، این یک معامله بزرگ نیست. اما اگر قبلاً قلب خود را روی یک لنز خاص تنظیم کرده اید یا از قبل لنزهایی در اختیار دارید ، حتماً بدنی را انتخاب کنید که سازگار باشد.