ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

فصل زمستان، فصل برف و سرما، فصلی که طبیعت برای ما منظره ای متفاوت، عالی و جادویی به وجود میاره، بهترین فرصت برای ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی است. زیباترین ژست عکاسی زمستانی، ژستیه که با کمی خلاقیت و ابتکار همراه باشد. برف این توانایی رو داره که حتی پیش پا افتاده ترین مکان رو به یک سرزمین عجایب سفید تبدیل کنه و برفی که در حال باریدنه می تونه فرصت های عکاسی چشم نوازی رو ایجاد کند.با نمایندگی نیکون در ادامه همراه باشید.

  • ژست عکاسی در پارک

یک آرایش طبیعی، لباس‌های با تم رنگ‌های خاکستری و سفید و پارکی را به عنوان مقصد عکاسی انتخاب کنید که برف در آن باریده باشد. بعد با پس زمینه محو و لبخندی زیبا یک ژست عکس زمستانه عالی بگیرید.

  • عکس با آدم برفی

یه آدم برفی درست کنید و برای داشتن  یک ژست عکاسی در برف آدم برفی خود را ببوسید یا بغل کنید. بعد هم عکس زمستانی خود را ثبت کنید.لذت ببرید.

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

  • ژست عکاسی خانوادگی در برف

عکس های خانوادگی از با ارزش ترین عکس های یادگاری هستند که تا ابد برای ما جذاب و به یاد ماندنی باقی می مونند. زندگی به سرعت برق و باد می‌گذرد و بهتره از لحظات زندگی شیرین با اعضای خانوادتون عکس‌هایی را با ژست های زیبا بگیرید تا همیشه یادگاری بماند.البته نکاتی وجود داره که شما می‌تونید به عکسهاتون جذابیت بیشتری بدید.

مهم ترین نکته در عکاسی خانوادگی، این است که احساستون رو نشون بدید، یعنی تا جای ممکن احساسات واقعی خودتون رو ابراز کنید. از اینکه در زمستان سرد، در آغوش گرم خانواده هستید چه حسی دارید؟

این مقاله را بخوانید
روش های تبدیل عکس به PDF

نکته بعدی لباس شماست. تا جایی که ممکنه از رنگ‌هایی که مکمل هستند استفاده کنید. و یا حتی می تونید لباس‌های ست بپوشید.

  • ژست عکس هنری در برف

با اینکه دمای هوای بیرون در روز برفی بسیار سرد است اما به این معنی نیست که شما تو خونه بشینید و از زیر پتو تکون نخورید. یه روز برفی بهترین فرصت برای گرفتن عکسای هنری جذاب می باشد. پس تنبلی رو کنار بذارید و زودتر دست به کار بشید. ایده های عکاسی در برف میتواند به شما کمک کند عکسای باحال تری بگیرید.

یک قلب برفی بسازید

ژست عکس زمستانی با قلب برفی چند سالی است که در اینستاگرام معروف شده است. اضافه کردن یک قلب برفی به عکس‌ زمستانی  آن را واقعاً زیباتر می‌کند. نکته ی ساده ای که می خواهم بگوییم یک روش آسان برای ژست گرفتن در برف ، نگاه کردن به برف است.

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی

برف بازی

کسی هست که بازی با برف را دوست نداشته باشد؟ بدون نگرانی در مورد حرکات عکاسی در برف و یا لباس های خود را, گرفتن چند عکس زمانی که شما توسط شور و هیجان در بازی غرق هستید. بدون شک طبیعی بودن این عکس ها شما را به یاد خاطرات خوب برای سال های بعد می اندازد.

ژست های خلاقانه برای عکس زمستانی و برفی