طبق آنچه به نظر میرسد و اخبار شنیده شده ، نیکون تصمیم دارد که در آخرین روزهای تیرماه سال جاری ، جدیدترین محصول خود یعنی دوربین Z5 نیکون و سه لنز از سری نیکور را معرفی و عرضه کند. البته این احتمال نیز وچود دارد که نیکون از محصولات جدید دیگری نیز رونمایی کند.

اخبار و شایعه های که در گذشته منتشر شده بودند حاکی از آن بود که برندهای بزرگ دیگر هم تصمیم دارند محصولات جدید خود را در ماه جاری میلادی به نمایش بگذارند. به همین دلیل رونمایی از محصولات جدید دنیای عکاسی فقط به برندهای بزرگ دیگر خلاصه نشده و نیکون هم جزو شرکت هایی می باشد که از مدت ها قبل برای این رونمایی برنامه ریزی داشته است.

باتوجه به خبر تازه منتشر شده از سایت نیکون رومرز، نیکون تصمیم دارد که در پایان تیرماه ( ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۰ ) جدیدترین محصول خود یعنی دوربین Z5 را به همراه سه لنز جدید سری Z عرضه نماید. که یکی از این لنزها، لنزی با مشخصات  mm 12-24 و f/2.8 S خواهد بود.

در گزارش هایی که مدت ها پیش منتشر شده بود ، نیکون مصمم است که در ماه ژوئیه سال جاری ، دوربین رده متوسط فول فریم و بدون آینه Z5 را به طور رسمی معرفی کند. و این بدین معناست که قیمت این محصول به اندازه ی دیگر دوربین های پرچم دار این شرکت نمی باشد. اکنون که زمان سریع می گذرد و هرچه بیشتر به تاریخ تعیین شده یعنی ۲۱ ژوئیه نزدیک می شویم ، از سایت نیکون رومرز اخباری منتشر می شود که نشان میدهند Z5 تنها محصول جدید این کمپانی نبوده و در کنار این محصول سه لنز جدیدی رونمایی میشوند که مشخصات آن به شرح زیر است :

این مقاله را بخوانید
رونمایی دوربین‌های Z30 و Z8 نیکون

NIKKOR Z 24-50mm f/4-6.3 – به احتمال زیاد این لنز ، به عنوان کیت همراه و لنز اصلی دوربین Z5 در نظر گرفته می شود.

NIKKOR Z 50mm f/1.2 S – این لنز دسته ای از لنزهای سری نیکور است که بسیار مورد انتظار بوده و بیشترین کاربرد آن برای ثبت پرتره می باشد. و رقابت مستقیمی با لنزهای ساخته شده ی یک برند مطرح دارد.

NIKKOR Z 14-24mm f/2.8 S – این لنز از سری لنزهای مانت  Z f/2.8محسوب شده و به احتمال زیاد قابلیت ثبت فیترهای Screw-On را همانند لنز ۱۴-۳۰mm – f/4 S خواهد داشت.

مواردی که در بالا ذکر شده در حال حاضر کل جزئیات و اطلاعاتی است که از سه لنز نیکون منتشر شده اند.

در قسمتی از خبر سایت نیکون رومرز به این اشاره شده : نیکون به احتمال زیاد تصمیم خواهد داشت که در اواخر ماه جاری میلادی ، به غیر از محصولات نام برده شده ، از محصولات دیگری نیز رونمایی کند. و به همین دلیل به نظر می رسد که ماه ژوئیه برای نیکون ، ماهی شلوغ و پر رویداد باشد.

همچنین فاصله زیادی تا معرفی کامل یکی از محصولات رقیب اصلی نیکون ، نیز نمانده و علاوه بر این شرکت بزرگ دیگری برای رونمایی یکی از دوربین های جدید خود نیز در حال آماده شدن است. در نتیجه میتوان گفت که کار شرکت نیکون سخت تر شده و برای جلب توجهات به سمت محصولات خود و موفقیت بیشتر ، باید از محصولات متفاوت و با کیفیت خود رونمایی کند.

 

دوربین Z5 نیکون و سه لنز جدید تا آخر این ماه رونمایی و عرضه می شوند !

 

در پایان “احتمال معرفی و عرضه دوربین Z5 نیکون به همراه ۳ لنز جدید، به اطلاع دوستداران محصولات نیکون می رسانیم: برای اطلاع از قیمت دوربین نیکون ، لنز و لوازم جانبی دوربین نیکون به نمایندگی نیکون مراجعه نمایند. راههای ارتباطی با نمایندگی؛ سایت اینترنتی نیکون ، تلفن های ثبت شده در سایت اینترنتی را شماره گیری فرمائید و با کارشناسان زبده نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمائید. شما با ارتباط با نمایندگی نیکون ، اطلاعاتی دریافت می کنید تا با خیال آسوده و مطمئن خرید کنید.

این مقاله را بخوانید
رینگ معکوس چیست؟