جدیدترین مشخصات دوربین نیکون Z5 فاش شد !

در تازه ترین شایعه ای که به گوش میرسد اینطور به نظر می رسد که نیکون تصمیم دارد در مدل جدید ، خود یعنی Z5 ، سیستم لرزش گیری را در داخل بدنه (IBIS) گنجانده و همچنین مجهز به حسگر فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی و سیستم فوکوس اتوماتیک پیشرفته باشد.

جدیدترین مشخصات دوربین نیکون Z5 !

 

گزارش هایی که اخیرا منتشر شده ، حاکی از آن است که از مدتی پیش شرکت نیکون کار روی دوربین بدون آینه فول فریم تازه ای را آغاز کرده که قصد رقابت مستقیمی را با یکی از کمپانی های معروف را دارد. طبق تازه ترین خبرها ، محصول تازه نیکون که با مدل نیکون Z5 معرفی شده ، به حسگر فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی مجهز بوده و درگاه کارت حافظه دوگانه را به همراه خواهد داشت.

همچنین بر اساس شایعه های شنیده شده ، دوربین نیکون زد ۵ ، سیستم لرزشگیر در داخل بدنه (IBIS) را داراست و از سیستم فوکوس اتوماتیک پیشرفته و دیگر قابلیت ها بهره می برد.

تمامی این مشخصات فنی که به نیکون Z5 نسبت داده شده ، در یکی از رسانه های مطرح و معتبر به نام نیکون رومرز منتشر شده است.

در این گزارش ، نیکون رومرز ادعا داشته که توانسته است توسط منابع مختلفی به جدیدترین مشخصات دوربین نیکون Z5 دسترسی داشته باشد.

باید به یاد داشت که کلیه اطلاعات و مشخصات آشکار شده Z5 ، فعلا در حد مشخصات اولیه بوده و انتظار می رود که بخشی از آنها دقیق یا صحیح نباشند و در نهایت این دوربین با آنچه که در خبر نیکون رومرز قید شده ، تفاوت داشته باشد.

این مقاله را بخوانید
نمایندگی رسمی نیکون در ایران

در هر صورت بر اساس گزارش نیکون رومرز ، مشخصات دوربین Z5 نیکون مطابق زیر است :

جدیدترین مشخصات دوربین نیکون Z5 !

 

طبق اطلاعاتی که از سوی نیکون رومرز فاش شده ، اینطور به نظر می رسد که هدف نیکون از معرفی و ارائه دوربین Z5 ، در دست گرفتن بازار عکاسان میان رده از لحاظ اقتصادی می باشد. به همین جهت شرکت نیکون برای رسیدن به پایین ترین قیمت در این دوربین ، بعضی از ویژگی های حوزه فیلمبرداری را در z5 قرار نداده و تمرکز خود را روی تصویربرداری گذاشته است. به همین خاطر میتوانیم منتظر امکانات کاربردی و مهمی همچون IBIS و درگاه کارت SD دوگانه در Nikon Z5 باشیم.

در صورتی که اطلاعات و مشخصات ذکر شده در جدول بالا حقیقت داشته باشند ، و شرکت نیکون برای این دوربین قیمت مقرون به صرفه ای تعیین کند ، z5 میتواند رقیبی مناسب برای یکی از دوربین های یک برند مطرح باشد. لازم به ذکر است که این محصول جدید نیکون میتواند گزینه‌ای جذاب و منطقی برای کاربرانی باشد که در حال حاضر از دوربین های APS-C DSLR نیکون نیز استفاده میکنند.

 

در پایان مقاله  ” جدیدترین مشخصات دوربین نیکون Z5 ! “ ، به اطلاع علاقمندان محصولات نیکون می رسانیم: برای دریافت قیمت دوربین نیکون ،و لنز نیکون به نمایندگی نیکون مراجعه نمایند. راههای ارتباطی با نمایندگی؛ سایت اینترنتی نیکون ، تلفن های ثبت شده در سایت اینترنتی را شماره گیری و با کارشناسان حرفه ای نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمائید. با ارتباط با نمایندگی نیکون ، اطلاعاتی دریافت می کنید تا با خیال آسوده و مطمئن خرید کنید.

این مقاله را بخوانید
نمایندگی نیکون در شمال تهران