تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش : عکاسی از حیات وحش یک بازی شانس است. یک شوت خوب بستگی به این دارد که در مکان مناسب ، در زمان مناسب و با تجهیزات مناسب باشید.

این ممکن است برای شما شانس کافی برای ثبت یک چیز ارزشمند به ارمغان بیاورد ، اما بدون تجهیزات مناسب ممکن است در تاریکی با یک دوربین یکبار مصرف عکاسی کنید.

۱٫ انتخاب دوربین
هنگام تصمیم گیری در مورد دوربین عکاسی از حیات وحش ، باید آنچه را که قرار است عکاسی کنید ، در نظر بگیرید.

اگر علاقه شما به عکاسی از حشرات است ، دوربین شما به زوم جدی نیاز دارد. اکثر حشرات قرار نیست در حالی که شما به اندازه کافی دزدکی حرکت می کنید آویزان شوید. راه حل این است که یک دوربین DSLR با لنز تله فوتو یا یک لنز ماکرو خوب داشته باشید. چندین دوربین DSLR عالی برای انتخاب وجود دارد. نیکون و کانن دو مارک رایج ترین نام هستند.

۲٫ لنز تله فوتو
یک لنز تله فوتو به شما امکان می دهد رویدادهای حیات وحش را از فاصله قابل احترامی ثبت کنید. در صورت نزدیک شدن بیشتر حیوانات ، فرار می کنند و اگر نترسند احتمالاً آنقدر بزرگ هستند که شما را بخورند.

در این موارد شما باید فاصله ایمن خوبی با هدف مورد نظر خود داشته باشید. یک لنز تله فوتو که به شما امکان می دهد تا ۲۰۰ میلی متر یا ۳۰۰ میلی متر عکاسی کنید و محدوده زوم بین ۷۰ تا ۲۰۰ را انتخاب کنید ، یک لنز استارت خوب است. دوربین های مختلف از انواع مختلف لنز ها پشتیبانی می کنند ، بنابراین شما باید در اینجا کمی تحقیق کنید تا بدانید گزینه های شما چیست.

این مقاله را بخوانید
مقایسه دوربینD7100 با دوربین D7200

معرفی تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش۳٫ لنز واید
لنز زاویه باز هم یک قطعه زیبا به برای آن دسته از موارد زمانی که شما می خواهند کمی از چشم انداز با موضوع شما.

گزینه لنزهای واید بستگی به مارک دوربین دارد. این معمولاً در محدوده لنزهای ۱۴ تا ۳۵ میلی متر قرار می گیرد. یکی دیگر از گزینه های ارزان تر ، پیچ لنزهای فرمت زاویه باز است. اینها بیشتر یک حقه است ، اما هنوز هم می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

۴٫ فیلترها
فیلترها به طور منظم در عکاسی از حیات وحش استفاده نمی شوند. گاهی اوقات هنگام عکاسی از پرندگان یا حیات وحش روی آب از یک فیلتر قطبی کننده با لنز تله فوتو استفاده می شود. این بیشتر یک ترجیح شخصی است. افزودن جلوه های فیلتر با یک نرم افزار ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop بعداً به همین راحتی می تواند باشد.

۵٫ سه پایه
یک سه پایه در دنیای عکاسی از حیات وحش بسیار مفید است.

این شغل اغلب مستلزم انتظار طولانی مدت است تا حیوان بتواند کاری مورد علاقه خود را انجام دهد. داشتن تمام وسایل روی یک سه پایه می تواند تفاوت بین گرفتن یک عکس شگفت انگیز یا پشت گوزن باشد.

جنبه دیگری که هنگام خرید سه پایه باید در نظر بگیرید وزن است. دوربین و سه پایه با هم می توانند پس از پیاده روی در تمام طول روز دست و پا گیر شوند. ترفند این است که سه پایه ای پیدا کنید که سبک باشد اما بتواند دوربین شما را با لنز تله متصل کند.

این مقاله را بخوانید
معرفی دوربین نیکون D780

بررسی تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحش

۶٫ کیف دوربین
پس از خرید چند لنز ، ایده خوبی است که روی کیف دوربین با محفظه سرمایه گذاری کنید . کوله پشتی های سنتی برای نگهداری لنز ساخته نشده اند و می توانند باعث خراب شدن آنها در کنار هم شوند. مخصوصاً اگر قرار است در طول روز پیاده روی داشته باشید. سرمایه گذاری روی کیف دوربین خوب ، تجهیزات را بیشتر کار می کند. همچنین این اطمینان را می دهد که وقتی از لنز استفاده نمی کنید ، می توانید آن را با خیال راحت کنار بگذارید.

۷٫ کارت حافظه
کارت های حافظه موارد ضروری بعدی در لیست هستند. بهتر است دو کارت حافظه حداقل ۸ گیگابایت در دست داشته باشید. به عنوان یک عکاس حیات وحش که می تواند لحظاتی را به طور کامل ثبت کند ، نیاز به گرفتن عکس های مداوم دارد.

با این کار کارت حافظه خیلی سریع پر می شود (از آنجا که در حالت RAW عکاسی می کنید ، درست است؟). خطاهای کارت نیز یک مشکل رایج است. اگر کارتی به طور نادرست از دستگاه برداشته شده باشد ، قبل از استفاده مجدد از آن ، گاهی اوقات نیاز به قالب بندی دارد. هنگامی که این مشکل در زمینه ظاهر می شود ، فقط می توانید کارت ها را سریعتر تغییر دهید.

انتخاب تجهیزات عکاسی حیات وحش

تجهیزات عکاسی حیات وحششما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دوربین نیکون و لنز نیکون با کارشناسان ما در نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمایید.