ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایان

بهترین های ژست عکاسی مدلینگ

اگر قصد دارید بهترین ژست عکاسی مدلینگ در عکس های خود داشته باشید ، در این مقاله از نمایندگی نیکون یاد بگیرید مانند یک مدل نقش بازی کنید تا با اعتماد به نفس و پر قدرت به نظر برسید. حالت کلی بدن ، وضعیت دست و صورت سه عنصر اصلی و مهم در استایل شما هستند.
بدن خود را به صورت راست و مربعی (چهارشانه) نگه دارید. قدم زدن و تکیه دادن به دیوار دو ژست متداول در آقایان است. آقایان اغلب می خواهند با دست خود کاری انجام دهند ، در نتیجه از آنها برای تغییر حالت استفاده کنید و از چهره برای تقویت حالت استفاده کنید. در ادامه با نمایندگی نیکون با فرم کلی بدن اشنا می شوید

ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایانفرم کلی بدن

شانه ها را به فرم چهارشانه و صاف جلوی دوربین نگه دارید. یکی از قوانین اصلی این است که به طور کلی شما می خواهید به عنوان یک مدل مردانه عریض و بزرگ به نظر برسید. اگر شانه های شما دور و زاویه دار از دوربین قرار داشته باشند، شما را باریک اندام جلوه می دهد. شانه ها را آرام و ریلکس و رو به جلو نگه دارید. برای تقویت ظاهر شانه های خود ، در حدود ۲٫۵ سانتی متر تا ۵ سانتی متر به جلو خم شوید و شانه های خود را به دوربین نزدیک کنید. زمتنی نیز وجود دارد که شما از یک طرف عکاسی خواهید کرد یا شانه های زاویه دار می خواهید ، اما باید بدانید بیشتر اوقات فرم چهار شانه بهترین است.

این مقاله را بخوانید
دوربین اکشن Nikon KeyMission 360 Action

روی قدم زدن کار کنید

راه رفتن یک ژست معروف و رایج برای مدل مرد است. در قدم زدن بدن خود را صاف و سر خود را بالا نگهدارید. یک پا با ژست حرکت رو به جلو همراه بوده و انگشتان پا در حدود ۲٫۵ سانتی متر از زمین بلند شود.
پای عقب باید روی پاشنه پا متمرکز باشد. یک بازو کمی رو به جلو بوده ، در حالی که دیگری کمی به عقب مایل است. قدم خود را کمی بیشتر از آنچه معمولاً قدم می زنید بلند کنید. این امر به برجسته تر شدن ژستتان کمک می کند ، به خصوص اگر ژستتان به گونه ای باشد که انگار تمایل به انجام اقدامات کوچکی را دارید.

دست در جیب

این یک نمایش کلاسیک اعتماد به نفس و آرامش است. شما دو گزینه دارید:

یا تمام دست خود را درون جیب خود قرار دهید ، یا حدود نیمی از دست خود را درون جیب بگذارید و انگشت شست را بیرون بیاندازد. برای تنوع انگشتان خود را در اطراف حلقه ی کمربند خود مانند قلاب گیر دهید. گزینه دیگر قرار دادن فقط یک دست در جیب است ، با این حالت دست ، خوب است که دست دیگر خود را روی شانه مخالف قرار دهید یا آن را با موهای خود درگیر کنید.

ژست‌های عکاسی مدلینگ آقایانصورت خود را لمس کنید

اگر شما می خواهید برای نشان دادن ارامش خود از ذهن, دست خود را در جایی روی صورت خود قرار دهید.گزینه های زیادی با این کار دارید. انگشت شست یا انگشت اشاره خود را دور چانه یا در مقابل چانه خود قرار دهید. دست شما بر روی صورتتان ظاهر زیبایی را القا میکند. موقعیت های مختلف دست را امتحان کنید تا به آن ژست مورد نظرتان دست یابید. این فرم یکی از محبوب ترین ژست ها برای مدل یک عکاسی فشن است.