دوبین های بدون آینه نیکون

انتخاب بهترین دوبین های بدون آینه نیکون بسیار سخت و مشکل است؛ زیرا نمایندگی نیکون در رده قیمت‌های مختلف، محصولات فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه کرده است که همه ی ان ها در نوع خود بهترین هستند که دیگر نسبت به کاربرد و نیاز شما انتخاب و برگزیده می شوند.

این شرکت که سال‌ها در زمینه دوربین‌های DSLR یکی از بهترین‌های دنیا بود، امروز با انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته خود به دنیای میرورلس‌ها و ترکیب‌ آن‌ها با ویژگی های جدیدی که این بدنه‌های کوچک در اختیارش گذاشته‌اند، دوربین‌های بی‌نظیری را در دسترس ما قرار داده‌اند.

دوربین های نیکون Nikon Z7 و Nikon Z6 

کمپانی نیکون هم عضوی از آخرین برند‌های معروف بود که وارد دنیای بدون آینه‌ها شد. علاوه بر ورود نیکون موجب شد تا معرفی یکی از بهترین دوربین‌های بدون آینه این شرکت یعنی Nikon Z7 برای حرفه‌ای‌ها و Nikon Z6 برای عکاسان جدی و علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی پیشرفته نیکون اتفاق افتاد.

خوشبختانه در حال حاضر دو دوربین Z7 و Z6 با به روزرسانی عملکردشان به Z7 II (بخوانید زی ۷ مارک ۲) و Z6 II ارتقا پیدا کرده‌اند و قرار است به زودی مدل فوق پیشرفته Z9 هم وارد بازار شود.

دوربین Nikon Z7 II

بهترین دوبین های بدون آینه نیکوناکنون می‌توان دوربین نیکون Z7 II را بهترین دوربین بدون آینه نیکون به شمار آورد. این دوربین همان بدنه آشنای Z7 است که به عنوان اولین دوربین بدون آینه سری Z نیکون معرفی شد، اما سرعت و عملکرد آن ارتقا یافته تا رقیب سرسخت دوربین‌های بدون آینه‌ای مانند R5 کانن یا سری A7r سونی باشد.

این مقاله را بخوانید
دوربین نیکون d5100 با لنز ۱۸-۱۰۵

دوربین نیکون Z7 II نیز  دارای عمر باتری ارتقا یافته است و در نتیجه می‌توانیم بگوییم که با توجه به بهبود‌های صورت گرفته در آن، این دوربین عکاسی بهترین دوربین موجود در بازار برای افراد حرفه‌ای است.

دوربین Nikon Z6 IIبهترین دوبین های بدون آینه نیکون

دوربین Nikon Z6 II هم بهبود یافته ی  Z6 نیکون می باشد که با همان تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که از سری Z نیکون انتظار داریم معرفی شده است، اما با توجه به رزولوشن پایین‌تری که نسبت به Z7 II دارد، برخی از قابلیت‌های آن برای عکاسانی که به سرعت بالاتری نیاز دارند مناسب‌تر است.

دوربین Nikon Z6 II از یک حسگر فول فریم ۲۴٫۵ با همان تکنولوژی پیشرفته BSI CMOS استفاده می‌کند، ولی با توجه به اینکه تعداد پردازشگر و نوع آن دقیقاً مانند Z7 II سرعت بالاتری را در زمان عکاسی پی‌درپی در اختیار شما قرار می‌دهد. این دوربین می‌تواند تا ۱۴ فریم بر ثانیه همراه با فوکوس و نورسنجی خودکار عکاسی کند که از این لحاظ یک برتری نسبت به Z7 II محسوب می‌شود.

حساسیت این حسگر می‌تواند از ISO 100 تا ۵۱۲۰۰ گسترش یابد که همچنین مثل Z7 II ، وجود لرزشگیر ۵ محوره روی این بدنه هم به شما اجازه می‌دهد تا در شرایط مورد نیاز از سرعت‌های پایین شاتر بدون نگرانی از لرزش دست استفاده کنید.