نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی : بهترین نرم افزار ویرایش عکس می توانید یک عکس به طور متوسط به چیزی قابل توجه تبدیل و ایجاد یک عکس بزرگ دیدنی و جذاب شود. این اجازه می دهد تا شما را به انجام همه چیز را از تغییرات جزئی به رنگ و یا اشباع با استفاده از فیلترهای از بین بردن لکه ها و یا حتی تغییرات عمده انجام دهید.

امروزه طیف وسیعی از گزینه ها وجود دارد ، بنابراین برای نجات شما از آزمایش همه آنها ، ما بهترین نرم افزار ویرایش عکس را در یک راهنمای دستی جمع آوری کرده ایم.

برخی از نرم افزار های زیر فقط کامپیوترهای رومیزی, در حالی که برنامه های کاربردی دیگر در مرورگر شما اجرا, قرص و یا حتی گوشی های هوشمند. راهنمای ما تمام سطوح قیمت و ظرفیت را پوشش می دهد ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین نرم افزار ویرایش عکس را برای نیازهای خود پیدا کنید.

اگر به طور خاص نیاز به ویرایش در حال حرکت دارید و اگر می خواهید تصاویر خود را در بهترین حالت مشاهده کنید ، راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها را برای ویرایش عکس از دست ندهید.

Photoshop CC

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

شکی نیست که آخرین نسخه Photoshop یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس موجود است. Photoshop CC به طرز شگفت انگیزی خوب است و ویژگی های بسیار زیادی برای خلاصه کردن در این فضای کوچک دارد. می توانید همه چیز را در بررسی Photoshop CC 2020 بخوانید و در جمع بندی بهترین آموزش های Photoshop ، قابلیت های آن را بیشتر بشناسید .

این مقاله را بخوانید
روش های تبدیل عکس به PDF

شما می توانید نرم افزار را با مجموعه ای از برس های رایگان فتوشاپ آماده کرده و به لطف همه اقدامات رایگان فتوشاپ موجود ، فرآیندهای طولانی مدت را ساده کنید . هزینه ماهانه ناچیز نیست ، بنابراین بهترین معاملات Adobe را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در اشتراک Creative Cloud ، معامله ای را از دست نمی دهید.

Affinity Photo

Affinity Photo یک برنامه ویرایش عکس استاندارد حرفه ای با قیمت بالا است. مجموعه ای چشمگیر از ابزارها شامل طراحی دیجیتال ، ویرایش خام ، رتوش حرفه ای و ایجاد ترکیبات چند لایه است. ویژگی های دیگر عبارتند اصلاح لنز پیشرفته و دولت از هنر ، کاهش سر و صدا ، اجازه می دهد کنترل کامل از تصاویر با نتایج با کیفیت را فراهم می کند.

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

این نرم افزار همچنین به عنوان یک برنامه اختصاصی iPad در دسترس است. اولین ابزار حرفه ای ویرایش عکس که به تبلت توجه می کند ، در سال ۲۰۱۷ به عنوان Apple App of the Year نامگذاری شد.

ادوبی لایت روم

نرم افزار Adobe عمل به بالاترین استانداردهای که آن را به ارائه نرم افزار ویرایش عکس می آید. اگر فتوشاپ بسیار پیچیده و ویژه برای حرفه ای ها است ، بهتر است سعی کنید ادوبی لایت روم به شما تعجب با نتایج کسب می کنید. لایت روم اجازه می دهد تا کاربر را به ویرایش عکس های خود را با استفاده از ویژگی های مختلف در یک محیط ساده و مبتکرانه ، از جمله:

نرم افزار های ویرایش عکس در عکاسی

  1. تشخیص چهره برای نظم‎دهی به تصاویر.
  2. اصلاح اشکالات لنز و دوربین.
  3. تنظیمات گرادیان رنگی و براش‎ها.
  4. ابزار محو کردن و تثبیت تصویر.
  5. فیلترهای حرفه‎ای و از قبل تعریف شده.
  6. اسلایدرهای قابل سفارشی.
  7. پشتیبانی از دستگاه‎های مختلف و قابلیت همگام شدن بین آن‎ها.
این مقاله را بخوانید
چگونه فوکوس دوربین را تنظیم کنیم؟

Capture One

این ابزار توسط فاز اول برای ویرایش عکس های خام طراحی شده است. این نرم افزار تقریبا شبیه به برنامه های دیگر در این لیست است, اما برخی از تفاوت های بسیار مهم با آنها. قابلیت تغییر کلید های میانبر کار با لایه های خلاق و متعدد آن است که ممکن است برای وارد کردن تصویر به نرم افزار به طور مستقیم از دوربین و مذهبی از تیراندازی و دیگر امکانات مایکروسافت این نرم افزار می باشد. شما هم اکنون می توانید یک نرم افزار ضبط برای مارک های خاص مانند نیکون ، فوجی و سونی دریافت کنید.

در صورتی که نرم افزار Capture One را برای ادیت عکس‌های خودتان انتخاب کنید، قابلیت‌ها و توانایی‌های زیر را در اختیار خواهید داشت:

 

امکان شخصی‌سازی رابط کاربری: شما می‌توانید ظاهر برنامه را طبق سلیقه خودتان تغییر دهید و حتی کلیدهای میانبر را هم تغییر دهید

لایه‌ها: خیلی از نرم‌افزارهای ادیت عکس امکان استفاده از لایه‌ها را به شما نمی‌دهند و سرعت خیلی از نرم‌افزارهای دیگر هم در صورتی که لایه‌های زیادی داشته باشید کاهش می‌یابد. Capture One اینگونه نیست و هر تنظیماتی را بخواهید می‌توانید روی لایه‌ها اعمال کنید.

اصلاح رنگ پیشرفته: با استفاده از اسلایدر شما انعطاف خیلی بیشتری برای اصلاح رنگ‌ها دارید

یادداشت گذاری: می‌توانید برای خودتان و یا به منظور افزایش سرعت کار گروهی از این قابلیت استفاده کنید.

سرعت: هنگامی که عکس‌های Raw خیلی سنگین با حجم بیشتر از ۲۰ مگاپیکسل را ادیت می‌کنید عملکرد Capture One خیلی بهتر از نرم‌افزارهای دیگر است.