معرفی لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 نیکون

نیکون در نمایشگاه CES از محصولات متنوعی در گروه دوربین و لنز رونمایی نمود که چند لنز با زیربرند نیکور هم در این لیست وجود داشت.

نیکون در CES 2020  محصولات مختلفی معرفی نمود. دوربین‌های جدید در دسته DSLR و Superzoom و لنزهایی از زیربرند Nikkor، از محصولات مهمی بودند که توسط برند نیکون در نمایشگاه CES امسال معرفی شدند. یکی از لنزهای مهمی که در کنفرانس خبری نیکون معرفی شد، Nikkor Z 70–۲۰۰mm f/2.8 VR S  نام داشت.

معرفی لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 نیکوندر لنز جدید نیکون از المان‌های SR و فلورایت و ED استفاده شده بود که تصاویر کاملاً شفاف و تمیزی را در تمامی سطح فریم و دهانه‌ی دیافراگم، در کل بازه‌ی بزرگنمایی، ثبت میکند. دهانه‌ی دیافراگم f/2.8 در لنز جدید نیکور ، بمعنای توانایی ثبت تصاویر باکیفیت با جلوه‌ی بوکه می باشد؛ که سوژه‌ی اصلی را در نقطه‌ی‌ مرکزی عکس نشان داده می شود. لنز تله‌فوتو در محصول جدید، کمترین فاصله‌ی حداقلی فوکوس را با۰/۵ متر فاصله‌ی فوکوس در کلاس خود ارائه کرده است.

کارایی فوکوس خودکار لنز نیکون Nikkor Z، با لنزهای مشهوری همانند AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR برابری دارد. در حالت تصویربرداری از سوژه‌های خیلی سریع نیز می‌توان کارایی بهینه‌ای از لنز جدید نیکون بدست آورد.

استفاده از سیستم فوکوس چندگانه در درایو فوکوس خودکار، نشان‌دهنده‌ی کارایی بسیار بالا و بهینه با حداقل انحراف ممکن است که حتی در فاصله نزدیک نیز کیفیت بالایی را نشان میدهد. نیکون با پیاده‌سازی ترکیبی از پوشش ANEO و Nano Crystal در لنز جدید دسته‌ی Z، در تصاویر ، تاری و جلوه‌های اضافه را به حداقل رسیده است.

این مقاله را بخوانید
8 تفاوت D7200 و D7500 نیکون

لنز جدید، طراحی کوچک و سبک دارد که در ترکیب با دوربینی هماهنگ با سیستم لنز Z، می‌تواند کیفیت بالای تصویر را همراه ‌با قابلیت جابه‌جایی بهینه به عکاس نمایش بدهد. به‌علاوه برند نیکون قابلیت کنترل روی Focus Breathing  را با لنز جدید ارائه کرده تا نه‌تنها در زمان ضبط فیلم، بلکه در حالت عکس‌برداری با تغییر فوکوس، استفاده فراوانی خواهد داشت.

لنز جدید خانواده‌ی Z از محصولات نیکور، به یک حلقه‌ی کنترلی مجهز شده؛ که همراه‌با پنل اطلاعات لنز و دکمه‌های عملیاتی روی آن، عملیات طبیعی و ساده و نرم را برای تصویربردار فراهم می کند. مکانیزم VR نیز که در نام لنز جدید وجود دارد، کارایی جبران لرزش را دارد که در میان لنزهای نیکور برای دوربین‌هایی با قابلیت‌تعویض لنز، یک پیشرفت چشمگیر محسوب می شود.

درنهایت از ویژگی ها و قابلیت‌های مهم لنز Nikkor Z می‌توان به مقاومت در برابر قطرات آب و گرد‌وغبار اشاره کرد. همچنین پوشش فلورئوری برای محافظت در برابر خاک، آب، روغن و گردو‌غبار کاربرد دارد.

در پایان معرفی لنز Nikkor Z 70-200mm f/2.8 نیکون ، به اطلاع دوستداران محصولات نیکون می رسانیم:  برای اطلاع از قیمت دوربین های نیکون ، لنز و تجهیزات عکاسی به نمایندگی نیکون مراجعه نمایند. راههای ارتباطی با نمایندگی؛ سایت اینترنتی نیکون ، تلفن های ثبت شده در سایت اینترنتی را شماره گیری فرمائید و با کارشناسان زبده نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمائید. شما با گرفتن اطلاعات درست از نمایندگی با خاطر آسوده و مطمئن خرید خواهید کرد.