نیکون در نمایشگاه CES 2020 ، به معرفی دوربین Coolpix P950 نیکون پرداخت. این دوربین از سر‌ی دوربین کول‌پیکس با قدرت زوم بسیار بالا و توانایی ضبط ویدئوهای ۴K می باشد.

کمپانی نیکون در نمایشگاه CES 2020 از محصولات متنوعی در بازار دوربین و لنز رونمایی نمود. محصول جدید در سر‌ی DSLR و برند مشهور لنزهای نیکور Nikkor به خانواده‌ی محصولات حرفه‌ای برند ژاپنی اضافه شدند. یکی از محصولات دسته‌ی دوربین به‌نام Coolpic P950  معرفی کردند؛ که قابلیت‌های متنوع فیلم‌برداری و عکس‌برداری را با کیفیت بالا به کاربر ارائه می نماید.

در کنار این دوربین، از لنزهای NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S و AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR  رونمایی کردند.

معرفی دوربین Coolpix P950 نیکوندوربین نیکون Coolpix P950 مجهز به لنز نیکور با زوم اپتیکال ۸۳ برابری می باشد که با بهره‌گیری از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی، محصول جدید از سری دوربین های سوپرزوم نیکون محسوب می‌شود. این سری  از محصولات نیکون ، به تصاویر باکیفیت بالا از سوژه‌های در فواصل دور مشهور می باشند. نیکون Coolpix P950 علاوه بر لنز ۲۰۰-۲۴ میلیمتری، به قابلیت‌های حرفه‌ای مجهز می باشد که به‌کمک تجهیزات اپتیکی نیکور بدست آمده اند.

فناوری لرزشگیری اپتیکال شرکت با ۵.۵ توقف به تصویربرداران صحنه‌های پر جنب‌وجوش، این امکان را فراهم می کند تا حتی از سوژه‌هایی در فواصل دور، فیلم‌برداری ۴K UHD  ضبط نمایند. با استفاده از زوم ۱۶۶ برابری در Coolpix P950 می‌توان از سوژه‌هایی در فاصله بسیار دور، با استفاده از امکانات تصویربرداری ماکرو عکسبرداری کرد و به‌نوعی لنز را تا نزدیکی فاصله‌ی۰/۴ اینچی سوژه برد.

نیکون در دوربین Coolpix P950 قابلیتی به‌نام Target Finding AF دارد که امکان ثبت تصاویر را با دقت و فوکوس بالا فراهم می سازد. به‌علاوه تصویربرداری پیاپی با سرعت ۷ فریم‌بر‌ثانیه و دامنه حساسیت تا ۶،۴۰۰، با این قابلیت ممکن می گردد.

این مقاله را بخوانید
گیمبال گوشی(گیمبال موبایل)

دوربین جدید نیکون با تنظیمات مختلف، در عکس‌برداری و فیلم‌برداری برای انواع کاربران با مهارت های گوناگون، کارایی آسانی دارد. رابط کاربری ساده و همچنین ۲۳۵۹k-dot EVF، ثبت تصاویر را با دقت و کیفیت بالا فراهم می سازد.

سرعت AF سریعتر و افزایش ظرفیت بافر برای عکاسی بدون تاخیر.

با COOLPIX P950، لازم نیست قبل از عکس بعدی منتظر بمانید تا داده های تصویر روی کارت حافظه نوشته شوند. به لطف افزایش ظرفیت بافر، می‌توانید دو انفجار متوالی را در حالت H پیوسته (تا ۱۰ فریم* با سرعت تقریبی ۷ فریم در ثانیه) شلیک کنید. همراه با عملکرد سریع‌تر فوکوس خودکار در انتهای تله فوتو، ثبت لحظات تعیین‌کننده و فرصت‌های عکاسی یک بار در طول زندگی هنگام عکاسی از حیات‌وحش گریزان یا اکشن سریع آسان‌تر از همیشه است.

*۱۶ مگاپیکسل در حالت NORMAL. پس از دو دوره عکاسی پیاپی، حتی اگر تعداد فریم ها کاهش یافته باشد، می توان عکسبرداری پیاپی بعدی را سریعتر از P900 شروع کرد.

دوربین‌ سوپرزوم نیکون، تصاویر باکیفیت از فواصل بسیار دور ثبت می نماید

کمپانی نیکون در محصول جدید خود قابلیت‌های اختصاصی به‌نام Bird-Watching و Moon Modes دارد که تصویربرداری در محیط‌های گوناگون را برای کاربر آسان می‌نماید. از قابلیت‌های دیگر این دوربین می‌توان به امکان تصویربرداری در فرمت RAW ، ویوفایندر الکترونیکی با رزولوشن بالا و اپلیکیشن Nikon SnapBridge اشاره نمود که امکان تبادل داده را با سیستم‌های پردازشی دیگر ممکن می‌سازد.

دوربین Coolpix P950 همچنین به رابط لوازم جانبی مجهز است که نصب انواع تجهیزات اضافی را روی آن ممکن می‌نماید. به‌عنوان مثال می‌توان DF-M1 Dot Sight را نام برد که موقعیت‌یابی سوژه و ثبت تصاویر را از فواصل بسیار دور فراهم میکند.

این مقاله را بخوانید
نمایندگی مجاز نیکون

بعد از معرفی دوربین Coolpix P950 نیکون ، به اطلاع دوستداران محصولات نیکون می رسانیم:  برای اطلاع از قیمت دوربین های نیکون ، لنز و تجهیزات عکاسی به نمایندگی نیکون مراجعه نمایند. راههای ارتباطی با نمایندگی؛ سایت اینترنتی نیکون ، تلفن های ثبت شده در سایت اینترنتی را شماره گیری فرمائید و با کارشناسان زبده نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمائید. شما با گرفتن اطلاعات درست از نمایندگی با خاطر آسوده و مطمئن خرید خواهید کرد.