عکاسی هنگام گرگ و میش

عکاسی هنگام گرگ و میش

یکی از لحظات مورد علاقه من برای عکاسی گرگ و میش است. به خصوص در بهار و تابستان ، فصول زمانی که نور در این زمان از شب در حالت جادویی ترین آن است. من همیشه دوست داشتم این ایده که عکاسی بزرگ در مرزها اتفاق می افتد. عکاسی هنگام گرگ و میش زمانی انتقال بین شب و روز, مرز است. اگر چه سطح نور کم می تواند از لحاظ فنی به چالش کشیدن ، پاداش کار ارزش آن را از نظر کیفیت نور است.

من به این زمان به عنوان «ساعت جادویی» فکر می کنم. شما ممکن است آن را با عنوان ساعت آبی نیز بشناسید، که به رنگ نور محیط با فرا رسیدن شب اشاره دارد. در ادامه آموزش به این سوال می پردازیم که گرگ و میش چیست و نکات عکاسی منظره و پرتره در گرگ و میش یا ساعت آبی را در نمایندگی نیکون بررسی می کنیم.

گرگ و میش چیست؟

گرگ و میش زمانی است که انتقال از روز به شب رخ می دهد. این بار پس از غروب آفتاب آغاز می شود و ادامه می یابد تا شب می افتد کاملا. کیفیت نور در هنگام غروب ، به ویژه پس از یک روز آفتابی روشن ، می تواند واقعا زیبا باشد. مدت زمان آن بستگی به فاصله خود را به خط استوا. در مناطق استوایی, شب می آید خیلی زود و گرگ و میش کوتاه است. در تابستان, شمال (یا جنوب) سمت می رود کاملا به دور, و غروب می توانید بیش از یک ساعت طول بکشد.

این مقاله را بخوانید
بررسی دقیق حالت های دوربین عکاسی

عکاسی منظره در زمان گرگ و میش

یکی از بارز ترین ژانرهای است که به ترویج کیفیت نور در گرگ و میش نفع می برد. خوب, من مطمئن هستم که اکثر عکاسان می دانیم که یکی از بهترین زمان برای عکس یک چشم انداز هستم, یک ساعت طلایی, دقیقه یا ساعت قبل از غروب آفتاب و یا بعد از طلوع آفتاب است. در این زمان ، خورشید در پایین آسمان قرار دارد ، و نور گرم و روشن آن می تواند یک مکان زیبا به  بهترین شکل نمایش بگذارد.

عکاسی هنگام گرگ و میش

هر زمان که من در محل عکس, و به عنوان من به دنبال عکاسان دیگر, من می بینم, و غیره. همیشه تعجب می کنم که چرا بسیاری از آنها تا اوایل ، و قبل از غروب آفتاب ، از آنجا که روند (همانطور که در پاراگراف بالا برجسته شد. گرگ و میش پس از خورشید شروع به در شب آمده, به ادامه). پاداش برای کسانی که در انتظار غروب آفتاب هستند ، اغلب درخشش طلایی بسیار زیبا و نرم است که به تدریج با ورود شب از بین می رود. این نوع نور به ویژه زیبا است اگر شما در کنار دریا یا در دریاچه هستید ، زیرا آب نور را نشان می دهد. عکس شروع یک مثال خوب است.

عکاسی پرتره

من هم دوست دارم گرگ و میش برای عکاسی پرتره. این کار بدون چالش نیست, اما اگر شما می توانید آن را به چالش می کشد شما پاداش شما زیبایی پرتره خواهد بود و تنها در شرایط غیر معمول است که بسیاری از عکاسان مشکل برای گرفتن عکس به کار نمی کند. گرفته شده است.

این مقاله را بخوانید
عکاسی در هوای سرد

بهترین راه برای استفاده از گرگ و میش در عکاسی پرتره این است که قبل از غروب آفتاب با مدل خود را در محل عکاسی کنید تا از استفاده از نور اواخر بعد از ظهر. توضیح به مدل خود را که نور در این زمان از روز است در بهترین حالت آن ، و تصاویر زیبا داده خواهد شد. سپس ، درست مثل عکاسی چشم انداز ، شما می توانید پس از غروب آفتاب عکسبرداری کنید تا نور از بین برود یا سحر و جادو ناپدید شود. بر خلاف عکاسی از منظر ، با استفاده از سه پایه است کاربردی در اینجا نیست ، بنابراین شما باید یک ISO بالا تنظیم و استفاده از تنظیمات دیافراگم باز از لنز خود استفاده کنید.