عکاسی از تپه های شنی

عکاسی از تپه های شنی

عکاسی از تپه های شنی هنگام ایستادن در مقابل یک صحنه فوق العاده بیم این را دارند که مبادا به بالا نگاه کنند و ببینند آسمان آبی پر از نور شدید آفتاب است و هیچ ابری وجود ندارد. تپه های شنی از شگفت انگیزترین مکان های جهان هستند. آنها درست تعریف یک منظره بادگیر هستند. محصول بنیادی ترین نیروهای سیاره ما. آنها همچنین در همه جا وجود دارند، از مناطق ساحلی گرفته تا بیابان هایی که کل قاره ها را در بر می گیرند. در زیر، نمایندگی نیکون برخی از نکات برتر خود را برای عکاسی از تپه های شنی را برای شما ارائه کرده است.

یافتن تپه های شنی

چند تپه شنی پیدا کنید. اگر در صحرا زندگی نمی کنید احتمال دارد سخت به نظر برسد، اما تپه های شنی در سراسر جهان بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. ممکن است در حال حاضر مکان خوبی در ذهن دارید. اگر نه، ممکن است بتوانید در جایی که سفر می کنید تپه های شنی شگفت انگیزی پیدا کنید.

عکاسی از تپه های شنیدر هر شیوه ، پیش از موعد تحقیق کنید. به عنوان مثال، بسیاری از مردم می‌دانند که دره مرگ تپه‌های شنی زیبایی دارد، اما آیا می‌دانستید که پنج میدان تپه‌ای مجزا در سراسر پارک وجود دارد که از محبوب تا کم بازدید می‌شوند؟

هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فردی برای عکاسی هستند و احتمال دارد بسته به نوع عکسی که می خواهید یکی را بر دیگری ترجیح دهید. این چیزی است که قبل از بازدید باید بدانید.احتمالاً نیازی نیست به شما بگویم که بهترین گزینه در اینجا فقط جستجوی آنلاین است. در سریع ترین وقت، هر آنچه را که می توانید در مورد تپه های شنی کشف کنید: اندازه، ارتفاع، دسترسی و غیره.

این مقاله را بخوانید
چگونه به بالاترین کیفیت در عکاسی برسیم؟

نیم روز و ساعت آبی را فراموش نکنید

اگرچه اکثر عکاسان در نور نیم روز بیکار می نشینند یا به محض این که خورشید غروب می کند ابزار خود را جمع کرده و می روند، اما وسط روز و ساعت آبی می توانند به تصاویر باورنکردنی منجر شوند. اگر آسمان را در تصاویر خود جای ندهید، صحنه های نیم روز می توانند بسیار گرم باشند و جزئیاتی را نشان دهند که در نورِ کمتر قابل مشاهده نیستند. و در ساعت آبی، نور سرد با برآمدگی های مواج حس بی نظیر و پر احساسی به این مناظر رویایی می دهند.

عکاسی از تپه های شنیاز باد استقبال کنید

اگرچه معمولا احتمال دارد  ساده  نباشد، اما هرچه باد بیشتر باشد بهتر است. طوفان های شن و ماسه با افزودن حرکت و درام به یک صحنه، تصاویر شگفت انگیزی ایجاد می کنند. اگر در مورد خراب شدن دوربین به خاطر وزش باد نگران هستید، از یک روکش دوربین پلاستیکی و یک فیلتر UV برای لنز استفاده کنید. و عینک آفتابی نیز می تواند دارایی ارزشمندی برای محافظت از بهترین دوست یک عکاس، یعنی چشم هایش باشد.

هر روزی که در تپه های ماسه ای بگذرانید یک روز خوب است، در نتیجه مهم است که اگر در آن آشوب و بی نظمی یک ترکیب بندی خوب پیدا نکردید، ناامید نشوید. گاهی مواقع، مهم است که از منظره یاب فاصله بگیرید و به هیبت طبیعت چشمگیر روبروی خود خیره شوید.