دوربین نیکون z50 با لنزهای mm 50-16

دوربین نیکون z50 با لنز های mm 50-16دوربین نیکون z50 با لنز های mm 50-16 یکی از دوربین های هوشمند DX است که لنز آن روی یک پایه‌‏ی Z مانند سوار است.این دوربین توانایی این را دارد تا عکس هایی استاتیک بگیرید و فیلم هایی با سنسور های ۹/۲۰ مگاپیکسلی CMOS و پردازنده تصویر EXPEED6 را تهیه کند که قابلیت سریع تا بیشتر از ۱۱فریم بر ثانیه را فراهم می کند

این دوربین عکاسی با لنز های  mm 50-16 به یک سیستم فوکوس خودکار هیبرید ۲۰۹ نقطه ای با توانایی تشخیص چشم مجهز شده است و می تواند در نور کم کار کردی ۵۱۲۰۰ ISO داشته باشد.

دوربین نیکون z50 با لنز های mm 50-16دوربین عکاسی نیکون فیلم هایی با کیفیت بسیار بالا و بی نظیری در اختیار شما می گذارد تا شما را حیرت زده کند که می تواند با کیفیت UHD 4K با سرعت حداکثری ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت full HD با سرعت حداکثری ۱۲۰ فریم بر ثانیه برای پخش اسلوموشن، فیلم‏برداری کند.

شما می توانید برای اصلاح و ویرایش عکس ها و ویدیو های خوداز قابلیت برش فلیم و عکس استفاده کنید و ۲۰کنترل تصویر خلاقانه و ۱۰ افکت برای تلفیق تخیل شمابا یک نگاه منحصر به فرد موجود می باشد

حسگر DX ۹/۲۰ مگاپیکسلی CMOS دوربین نیکون

پردازشگر عکس های این دورببن EXPEED 6است که با سنسور های فرمت DX 9/20 ترکیب و جفت شده تا برای چند منظور از حساسیت بالا و کیفیت با ظرافت تصویر و کارکرد کلی سریع ان ایجاد کند. محدوده حساسیت ISO 51200-100 قابلیت کار کردن در طیف گسترده ای از شرایط نوری ایجاد کرده است و این امکان را دارد تا در شرایط نوری کم ان را تا ISO 204800 بسط داد.

این مقاله را بخوانید
مقایسه مشخصات دوربین نیکون D780 با نیکون D850

دوربین نیکون z50 با لنز های mm 50-16بدنه ی دوربین نیکون z50 با لنز های mm 50-16

بدنه ی این دوربین عکاسی نیکون z50 صیقلی طراحی شده ولی با این حال ارگونومیک است تا بتوانید در تمام طول روز با ان عکاسی و فیلمبرداری کنید. داشتن  یک OLED با رزولوشن بالای m-dot 36/2 نوع EVF این امکان را به دوربین می دهد تا در شرایط نور زیاد با دید سطح چشم شفاف را فراهم کند و نمایشگر لمسی LCD به گونه ای طراحی شده که قابلیت این را دارد تا ۱۸۰درجه به پایین بچرخد و بنابراین برای گرفتن سلفی هایی جذاب بسیار عالی است.

دوربین نیکون z50 با لنز های mm 50-16بدنه آلیاژ منیزمی دوربین نیکون z50 مجهز به عایق ضد آب است تا در شرایط سخت نیز بتوانید با ان کار کنید.و همچنین، توانایی وای-فای و بلوتوث با نرم‏‌افزار Nikon SnappBridge برای فرستادن بی‏‌سیم عکس‏‌ها و ویدئوها و نیز، کنترل از راه دور دوربین با یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ، وجود دارد.

سیستم فوکوس نیکون Z50

سیستم فوکوس خودکار نیکون Z 50 هیبریدی است و ۲۰۹ نقطه فوکوس دارد. این سیستم فوکوس بسیار موثر بوده و قابلیت تشخیص چشم های سوژه را دارد. عملکرد دوربین در نور کم نیز به دلیل سطح حساسیت آن بین ISO 100 تا ۵۱۲۰۰ بسیار خوب است. این میزان حساسیت تا ۲۰۴۸۰۰ قابل افزایش است.