تاخیر عرضه دوربین نیکون D6

مسئولان شرکت نیکون علت تأخیر عرضه دوربین حرفه‌ای نیکون D6 را کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید این محصول اعلام کرده است.گزارشات منتشر شده مبنی بر اینکه دوربین مورد انتظار نیکون D6 در ماه مارس عرضه نمی شود. مقامات شرکت نیکون به رسانه‌ها اعلام کرده اند؛ که علت تأخیر در عرضه دوربین حرفه‌ای نیکون D6 به‌خاطر کمبود قطعات برای تولید دوربین می باشد.

نیکون انتظار داشت تا دوربین جدید خود را در ماه مارس عرضه نماید؛ اما زمان عرضه نیکون D6 به‌خاطر گسترش بیماری کرونا به تعویق افتاده است. انتظار می‌رود که دوربین نیکون D6 فروش بسیار خوبی را داشته باشد. برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌تواند دلیل بسیار خوبی برای عکاسانی است که به‌دنبال تعویض دوربین قدیمی خود می باشند. شرکت نیکون طی بیانیه‌ای اعلام کرده است:

تاخیر عرضه دوربین نیکون D6

به دلیل اقدامات پیشگیرانه‌ای که یکی از تأمین‌کنندگان شخص ثالث قطعات دوربین نیکون D6 دیجیتال SLR علیه گسترش بیماری کرونا انجام داده است، عرضه محصول جدید نیکون که قرار بود در ماه مارس ۲۰۲۰ عرضه گردد به تعویق می افتد.

تنها نیکون نیست که عرضه محصولات اش بدلیل گسترش بیماری کرونا با اختلال مواجه شده است. از آنجایی که چین مرکز گسترش بیماری کرونا بوده و بسیاری از کارخانه‌ها بسته شده برخی شهرهای صنعتی نیز قرنطینه هستند. همین امر نیز محصولاتی را که قطعاتشان از چین تأمین می گردد با اختلال در عرضه مواجه شده اند.

در این بین مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در معرض خطر بیماری کرونا قرار گرفته است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که مسئولان برگزارکننده مسابقات المپیکی بدون حضور تماشاگران فکر می‌کنند تا مانع از لغو مسابقات المپیک شوند.

این مقاله را بخوانید
فیلترهای اسکای لایت

در پایان بررسی علت تاخیر عرضه دوربین نیکون D6 ، به اطلاع دوستداران محصولات نیکون می رسانیم:  برای اطلاع از قیمت دوربین های نیکون ، لنز و تجهیزات عکاسی به نمایندگی نیکون مراجعه نمایند. راههای ارتباطی با نمایندگی؛ سایت اینترنتی نیکون ، تلفن های ثبت شده در سایت اینترنتی را شماره گیری فرمائید و با کارشناسان زبده نمایندگی نیکون تماس حاصل فرمائید. شما با گرفتن اطلاعات درست از نمایندگی با خاطر آسوده و مطمئن خرید خواهید کرد.