انواع میکروفون برای دوربین

بهترین میکروفون های بی سیم ۲۰۲۱

اگر شما قصد ضبط صدا را دارید، مهم ترین دستگاه شما برای خرید بهترین میکروفون یقه ای نیاز دارید. صدای ایجاد شده با این میکروفن با کیفیت بسیار بالا است. بسیاری از شما ممکن است به اندازه کافی اطلاعات در مورد این نوع از میکروفون بنابراین شما می توانید انتخاب کنید بهترین میکروفون یقه هنگام خرید کدام است. در این مقاله از نمایندگی نیکون سعی کردیم تمام جزئیات را درباره ی بهترین میکروفون های بی سیم ۲۰۲۱ برای همه مردم بیان کنیم ، حتی کسانی که هیچ اطلاعاتی از این میکروفون ندارند.

ما می خواهیم بدانیم که هنگام انتخاب یک میکروفون بی سیم چه عواملی تعیین کننده هستند. قطعا و بدون شک ، کیفیت صدا اولین چیزی است که ما از یک میکروفون انتظار می رود ، اما آنچه عوامل دیگر تحت چه شرایطی مهم است؟

مقاومت و استحکام قابل اطمینان بدنه

وقتی که می آید به صحبت کردن در مورد یک میکروفون های بی سیم و شما در حال رفتن به اجرای زنده, نگاهی به سوار شدن و نگه داشتن سفر با آن را قطعا مهم است که قدرت بدن است. هیچ کس خواهد شد با صرف پول در خرید کم راضی-دوام. مردم ترجیح می دهند به استفاده از تجهیزات خود را با وسواس کمتر. شکست ناشی از ضربه یا حمل و نقل یکی از خطراتی است که هر دستگاه الکترونیکی را تهدید می کند.

 استحکام اتصال فرستنده

به نظر می رسد که میکروفون بی سیم چیزی است که ما از یک میکروفون بی سیم انتظار داریم ، همراهی مداوم آن با موضوع مورد نظر. ما در واقع صدا از یک منبع صوتی خاص تکثیر خواهد شد. هنگام استفاده از میکروفون بی سیم یقه ، نباید از موقعیت متصل به آن در حرکات مکرر جدا شود. کنده کاری فرستنده در میکروفن های بی سیم یک پدیده شایع است. اگر موضوع باید به حرکت ادامه دهد ، مطمئن شوید که به این نقطه پایه توجه کنید و از قوی ترین آنها پیروی کنید.

این مقاله را بخوانید
راهنمای خرید پهپاد برای فیلمبرداری

بهترین میکروفون های بی سیم 2021وزن و اندازه

میکروفون بی سیم از آنجایی که ما به دنبال تحرک یا پنهان کردن میکروفون هستیم ، بهتر است کسانی را انتخاب کنیم که سبک و کوچک هستند. با تجهیزات کوچکتر از این دست در صورت عدم رعایت نکات فنی تولید آنها معمولا از کیفیت پایین برخوردارند. بنابراین اگر کاری که انجام می‌دهیم در سطح حرفه‌ای است؛ بهتر است سراغ بهترین‌ها را بگیریم.

قبل از اینکه با چند میکروفون بی‌ سیم حرفه‌ای آشنا شویم فراموش نکنید که بهترین‌ها همیشه گران‌ترین‌ها نیستند. بهترین‌ها آن‌هایی هستند که نیاز کاربر را با سطح کیفی بسیار مطلوبی به سرانجام می‌رسانند. کار با آن‌ها راحت است و کیفیت بدنۀ‌ مستحکمی دارند. پیش به سوی بهترین‌ها!

میکروفون بی‌ سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K4

این میکروفون از دو بخش تشکیل شده است. گیرنده که به دستگاه مورد نظر شما نظیر گوشی‌ِ هوشمند یا لپ‌تاپ متصل می‌شود و فرستنده که به سوژه متصل می‌شود. همانطور که گفتیم وزن فرستنده transmitter حائز اهمیت است. وزن فرستنده میکروفون بویا مدل  BY-WM4 Pro-K4 فقط ۴۷ گرم است و با گیرۀ‌ محکمی که دارد به خوبی به جایگاه مورد نظر ما نظیر یقۀ لباس ثابت می‌شود.