لوازم جانبی دوربین نیکون

لنز نیکون

لوازم جانبی دوربین نیکون

کارت حافظه

 فيلتر لنز

لوازم جانبی دوربین نیکون

سر سه پايه

لوازم جانبی دوربین نیکون

محافظ صفحه نمايش

لوازم جانبی دوربین نیکون کیف دوربین نیکون

لوازم جانبی دوربین نیکون

کیت تمیز کننده دوربین نیکون

لوازم جانبی دوربین نیکون

ريموت کنترل بي سيم دوربين نيکون

لوازم جانبی دوربین نیکون
 فلاش نیکون

لوازم جانبی دوربین نیکون

کتاب آموزش عکاسي و راهنماي دوربين نیکون

لوازم جانبی دوربین نیکون

 باتری و شارژر دوربين نيکون

هود لنز نیکون
 هود لنز

لوازم جانبی دوربین نیکون

هر کدام از این دستگاه های دوربین عکاسی نیکون برای عکاسی یا تصویر برداری نیازمند یک سری مجموعه ای از لوازم جانبی دارند و صد در صد تعدادی از این لوازم جانبی مثل مموری کارت برای عکاسی لازم هستند،گاهی اوقات بعضی از این لوازم جانبی دوربین مانند کاور دوربین عکاسی، محافظ صفحه و کیف دوربین برای محافظت از دوربین استفاده می شوند و نبود آن ها هیچ اخلالی در عکاسی بوجود نمیاورد. و برخی دیگر از این لوازم مانند پایه دوربین، فیلترهای لنز، فلاش اکسترنال و … برای بهتر شدن عکاسی و تصویر برداری استفاده میشود و به شما کمک می کند تا تجربه خوب و راحتی داشته باشید.

امروزه دوربین های دیجیتال شامل لوازم جانبی گسترده ای است. تعدادی از تجهیزات عکاسی جانبی دوربین عکاسی لزوما برای همه افراد کاربردی ندارد. اما بدون بعضی از لوازم جانبی دوربین گرفتن بعضی از عکس ها سخت تر انجام می شود.

لوازم جانبی دوربین نیکون را می توان در دودسته ی کلی :

  1. لوازم جانبی بدنه ی دوربین
  2. لوازم جانبی لنز دوربین

۱- لوازم جانبی بدنه ی دوربین نیکون

  این دسته از لوازم جانبی نیکون بیشتر برای محافظت از دوربین طراحی و تولید شده اند.کاور بدنه ی دوربین،کاور پوشش از باران،کیف و طلق حفاظتی نمایشگر دوربین تنها بخشی از لوازم جانبی نیکون برای حفاظت از بدنه ی دوربین است.

کارت حافظه،سه پایه یا تک پایه،باطری و تراز دوربین دسته ی دیگر از لوازم جانبی دوربین نیکون است که برای بدنه ی دوربین به کار می رود.

دسته ی دیگر از لوازم جانبی نیکون هستند که برای راحتی کار با دوربین از آن استفاده می شود ،همانند ریموت کنترل.

۲-لوازم جانبی لنز نیکون

فیلتر لنز و بسیاری از انواع لنز دسته ای دیگری از لوازم جانبی نیکون هستند.

رینگ معکوس،انواع فیلتر،تمیزکننده ها،هود و کیف لنز تنها بخشی از لوازم جانبی نیکون است که برای لنزها طراحی و تولید شده است.

  شرکت نیکون که از ابتدا با تولید لنز کار خود را شروع کرده است؛برای طراحی و تولید این دسته از محصولات لوازم جانبی نیکون بسیار پیشتاز بوده است.انواع لنزها و وسایل حفاظتی لنز نیکون بسیار کاربردی و مورداستقبال است.

فیلترها،معکوس کننده ها و انواع لنزهای ماکرو از لوازم جانبی نیکون هستند که بسیار پرکاربردند.

تمامی لوازم جانبی نیکون طراحی شده اند تا عکاسی حرفه ای تر و بهتری را تجربه نمایید ، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم جانبی دوربین نیکون می توانید با شماره های ما در سایت تماس حاصل فرمایید ، همکاران ما به صورت رایگان راهنمایی بسار مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

کلمات مرتبط : نمایندگی کانن ، فروشگاه کانن ، تعمیرات کانن ، تعمیرات دوربین کانن